X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Gospodarka

Frisco.pl to pierwszy polski e-supermarket z beaconami

Ostatnia aktualizacja: 05.12.2014 09:29
Frisco.pl otwiera sklepy firmowe w metrze wyposażone w nowoczesne beacony. Na ścianach stacji Centrum pojawiły się plakaty z artykułami pięciu znanych producentów, które można zamówić z dostawą do domu korzystając z urządzeń mobilnych.
Frisco.pl uruchomilo pierwszy w Polsce e-supermarket w metrze.
Frisco.pl uruchomilo pierwszy w Polsce e-supermarket w metrze. Foto: materiały prasowe, Frisco.pl

Przy każdym takim wirtualnym supermarkecie zainstalowany został mały nadajnik, tzw. beacon. Komunikuje się on ze znajdującymi się w pobliżu smartfonami, na których uruchomiono najnowszą aplikację Frisco i wysyła mobilny kupon na zakupy. Za pomocą takiego telefonu można od razu zrobić zakupy ze sklepów firmowych w metrze i skorzystać z pełnej oferty Frisco.pl.

- Na rynku co jakiś czas pojawiają się ciekawe mobilne rozwiązania, więc we Frisco chętnie z nich korzystamy. Tym razem zdecydowaliśmy się wypróbować kolejną technologiczną nowinkę – beacony i przetestować ich działanie. W efekcie jako pierwszy e-supermarket w Polsce we współpracy ze znanymi producentami uruchomiliśmy firmowe sklepy w metrze, które wyposażone zostały w te nadajniki. Liczymy, że pomogą nam one przekonać jeszcze więcej osób, że codzienne zakupy w sieci mogą być wygodne, a przy tym atrakcyjne cenowo – mówi Jakub Milewski, e-commerce manager Frisco.pl

Bon na telefon

Zainstalowane przy grafikach w metrze innowacyjne beacony nadają sygnały radiowe korzystając z technologii Bluetooth 4.0. Docierają one do smartfonów znajdujących się w pobliżu plakatu, by przesłać następnie mobilny bon na zakupy we Frisco z 10-procentową zniżką na produkty danej marki. W ten sposób stojąc przykładowo przy grafice z wypiekami A.Blikle można otrzymać rabat na słodycze tej cukierni do wykorzystania we Frisco. Beacony komunikują się ze smarfonami działającymi w systememie Android od 4.3 wzwyż, a wkrótce również z urządzeniami iPhone, iPad oraz iPad Mini. By dostać kupon, trzeba mieć uruchomioną usługę lokalizacji w telefonie oraz najnowszą aplikację Frisco.pl, która potrzebna jest także do robienia zakupów w metrze. Można ją pobrać w Google Play (dla urządzeń z systemem Android) bądź też skanując kod QR z grafik zamieszczonych na stacji Centrum.  W  najbliższych dniach będzie dostępna również w App Store (dla iPhone’ów).

Każdy plakat w metrze to oddzielny wirtualny supermarket z asortymentem konkretnego producenta. Na stacji Centrum obecnie działa więc piekarnia z produktami Putka czy cukiernia ze słodkościami A.Blikle. Ponadto, z grafik można zamówić również owoce i warzywa z hurtowni Bukat, wędliny z firmy Wierzejki czy miesięczny zapas pieluszek Pampers. By wybrany artykuł trafił do koszyka, wystarczy zeskanować jego kod kreskowy z plakatu przy pomocy smartfona lub wykonać jego zdjęcie korzystając z funkcji Smart Scan. Zostaje on zapamiętany w aplikacji, dzięki czemu zakupy będzie można dokończyć na przykład w domu. Równolegle sklepy firmowe uruchomione zostaną na stronie Frisco.pl.

Informacja prasowa, abo

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Sejm uchwalił ustawę o prawach konsumenta. Zobacz, jakie przywileje zyskali kupujący

Ostatnia aktualizacja: 10.05.2014 07:33
Sejm uchwalił w piątek ustawę o prawach konsumenta, która znacząco je poszerza. Przewiduje m.in., że będziemy mieć 14 zamiast 10 dni na to, by bez podania przyczyny zwrócić towar kupiony na odległość - np. przez internet czy telefon.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Konsumenci zyskali więcej praw w UE. Polska zwleka z wdrożeniem przepisów

Ostatnia aktualizacja: 13.06.2014 09:25
Zakupy w internecie będą łatwiejsze i bezpieczniejsze, a konsumenci będą mieli zagwarantowane prawa w całej Unii, choć jeszcze nie w Polsce.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Zakupy w sieci - to warto wiedzieć!

Ostatnia aktualizacja: 10.09.2014 06:00
Zakupy w internecie ułatwiają życie, pod warunkiem, że robi się je z głową. Na co warto zwrócić uwagę zanim wybierzemy opcję "płacę" za towar z zagranicy?
rozwiń zwiń