X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Gospodarka

Eksport za ocean. Cel to Kanada i Japonia

Ostatnia aktualizacja: 21.01.2016 07:29
Polskie zakłady mięsne chcą zawojować rynek japoński i kanadyjski. Chcemy sprzedawać przede wszystkim wieprzowinę - czytamy w "Naszym Dzienniku".
Singapur zgadza się na import polskiej wieprzowiny
Singapur zgadza się na import polskiej wieprzowinyFoto: Pixabay

Gazeta pisze, że w tym celu Związek "Polskie Mięso" zainaugurował kampanię promocyjną pod hasłem "Rozsmakuj się w Europie - Let's Meat". Nasi przedsiębiorcy będą się starali przekonać handlowców i konsumentów z Japonii i Kanady, że polska wieprzowina to najlepsze mięso, produkowane i przerabiane przy zastosowaniu surowych norm jakości.

- Japonia to bardzo dobry rynek, który utraciliśmy po wybuchu Afrykańskiego Pomoru Świń i teraz chcemy o niego zawalczyć. Nie możemy więc dać Japończykom o sobie zapomnieć - mówi "Naszemu Dziennikowi" prezes Związku "Polskie Mięso" Witold Choiński. Jak dodaje, na rynku kanadyjskim, który nie zamknął przed nami swojego rynku, chcemy zwiększyć polską obecność.

IAR, abo

 

Zobacz więcej na temat: eksport wieprzowina
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Brak dopłat do eksportu wieprzowiny korzystny dla polskich producentów

Ostatnia aktualizacja: 15.12.2015 16:02
Komisja Europejska zdecydowała - w najbliższym czasie dopłat eksportowych do polskiego mięsa nie będzie. Paradoksalnie, to nie oznacza znaczącego pogorszenia sytuacji polskiej branży mięsa wieprzowego.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Jakie są perspektywy eksportu polskiego mięsa do Chin?

Ostatnia aktualizacja: 19.12.2015 16:00
Od 2007 r. eksport polskiej żywności do Chin wzrósł ośmiokrotnie, do 163 mln euro. W przypadku eksportu mięsa występują liczne czynniki wpływające na jego poziom. Czy polskie mięso może podbić chiński rynek ?
rozwiń zwiń