X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Gospodarka

W restauracji czy fast foodzie? – raport o polskiej gastronomii

Ostatnia aktualizacja: 14.06.2014 14:39
Polak do restauracji chodzi kilka razy w miesiącu, zazwyczaj wybiera sieciowe, zostawiając w lokalu 20-40 zł. Chciałby mieć dostęp do wifi, najchętniej korzysta z kart rabatowych, a do powrotu do restauracji zachęci go rabat i jakość jedzenia. Jak twierdzi – nie jada w fast foodach.
W restauracji czy fast foodzie?  raport o polskiej gastronomii
Foto: GlowImages/East News

Według raportu OpenCard ponad połowa badanych jada na mieście kilka razy w miesiącu. Osób korzystających z restauracji częściej – kilka razy w tygodniu – jest 30 proc. Pozostali respondenci spędzają czas w restauracjach  rzadziej niż raz w miesiącu (12 proc.) lub w ogóle do nich nie wychodzą (1,5 proc.). Lokalami, które cieszą się największą popularnością są restauracje sieciowe. Dominują one znacznie nad pozostałymi miejscami, wybiera je bowiem 40 proc. ankietowanych. Za nimi plasują się małe klimatyczne lokale (11. proc.) oraz restauracje serwujące kuchnie europejską (10 proc.), egzotyczną (9 proc.) i polską (8 proc.). Do wyboru fast foodów przyznaje się 7 proc. badanych. Według deklaracji podobnym zainteresowaniem cieszą się lokale sushi.

/

 

– W Polsce coraz więcej osób zwraca uwagę na to co i jak je. Do wzrostu świadomości w tym wymiarze przyczynia się widoczny w ostatnim czasie trend slow food – mówi Aleksander Buchacz, dyrektor zarządzający OpenCard. – Zrozumieliśmy, że to co jemy wpływa na naszą kondycję fizyczną oraz psychiczną, dlatego tak ważne jest abyśmy w miarę możliwości dbali    o jakość produktów, które spożywamy. Wyniki naszej ankiety jasno wskazują, że konsumenci coraz częściej wybierają restauracje zamiast fast foodów – dodaje Buchacz.

/

 

Materiały Prasowe, abo

Zobacz więcej na temat: żywność
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Najlepiej spożyć przed…

Ostatnia aktualizacja: 10.06.2014 17:56
W Europie marnuje się ponad 15 milionów ton dobrej żywności rocznie. W odpowiedzi na ten problem Komisja Europejska przygotowuje listę produktów, z których powinna zniknąć informacja o dacie minimalnej trwałości.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Pokochaj olej rzepakowy, to jeden z najzdrowszych tłuszczów pochodzenia roślinnego

Ostatnia aktualizacja: 11.06.2014 15:12
"Cudze chwalicie, swego nie znacie”... Tak było - może nawet jeszcze trochę jest - z olejem rzepakowym, nazywanym oliwą Północy.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Koszyk cen: dlaczego hipermarkety nie podnoszą cen

Ostatnia aktualizacja: 12.06.2014 14:45
Jak wynika z monitoringu Koszyk cen dlahandlu.pl, coraz lepsze dane płynące z rynku, powodują, że zmniejsza się presja cenowa na podstawowe produkty spożywcze dostępne w hipermarketach.
rozwiń zwiń