X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Gospodarka

Pozew zbiorowy przeciw Crédit Agricole. Za niekorzystne ubezpieczenie

Ostatnia aktualizacja: 27.11.2014 07:36
Jest pozew zbiorowy przeciw Crédit Agricole. W ten sposób swoich praw postanowiły dochodzić osoby, które w latach 2004 - 2009 zaciągnęły w Crédit Agricole, dawnym Lukas Banku, kredyt hipoteczny i były zobowiązane do ubezpieczenia niskiego wkładu własnego.
Audio
  • Reprezentujący kredytobiorców mecenas Krzysztof Jaworski: powodem złożenia skargi nie jest samo ubezpieczenie, tylko niekorzystna dla konsumentów forma umowy (IAR)
  • Mecenas Krzysztof Jaworski podkreśla, że klienci banku domagają się zwrotu niesłusznie pobranych od nich pieniędzy (IAR)
Crdit Agricole
Crédit AgricoleFoto: Materiały prasowe

Reprezentujący kredytobiorców mecenas Krzysztof Jaworski wyjaśnia, że powodem złożenia skargi nie jest samo ubezpieczenie, tylko niekorzystna dla konsumentów forma umowy, co zostało potwierdzone przez Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Chodzi między innymi o to, że zaciągający kredyt nie mieli wpływu na wybór towarzystwa ubezpieczeniowego, bo bank podpisał umowę tylko z jedną firmą. Poza tym zapłacona składka nie podlegała zwrotowi.

Klienci banku domagają się zwrotu pieniędzy
Mecenas Krzysztof Jaworski podkreśla, że klienci banku domagają się zwrotu niesłusznie pobranych od nich pieniędzy:
Na razie do pozwu przystąpiło kilkanaście osób, których roszczenia wynoszą kilkadziesiąt tysięcy złotych. Poszkodowani mogą się jeszcze dopisywać.

IAR, awi

Zobacz więcej na temat: bank
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Crédit Agricole, HSBC i JPMorgan zmawiały się przy euro? KE stawia zarzuty

Ostatnia aktualizacja: 20.05.2014 15:53
Komisja Europejska podejrzewa, że trzy banki - Crédit Agricole, HSBC i JPMorgan - brały udział w kartelu dotyczącym instrumentów pochodnych denominowanych w euro. Zdaniem Komisji instytucje te mogły wpływać na wycenę tych instrumentów.
rozwiń zwiń