X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Gospodarka

Sieci handlowe na ratunek producentom owoców i warzyw. Rusza kampania „Jem, bo polskie”

Ostatnia aktualizacja: 09.10.2014 10:55
Duże sieci handlowe będą promować rodzime warzywa i owoce. Jednym z powodów rozpoczęcia kampanii "Jem, bo polskie" jest wprowadzenie przez Rosję embarga na nasze jabłka.
Audio
  • O kampanii promocyjnej „Jem, bo polskie” mówił w radiowej Jedynce gość Porannych rozmaitości: Andrzej Faliński, dyrektor generalny Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji /Elżbieta Mamos, Naczelna Redakcja Gospodarcza Polskiego Radia/
Sieci handlowe na ratunek producentom owoców i warzyw. Rusza kampania Jem, bo polskie
Foto: Glow Images/East News

Produkcja jabłek będzie w tym roku w Polsce rekordowa. Według szacunków wyniesie nawet 3,4 mln ton. Na rynek rosyjski w ubiegłym roku wyeksportowaliśmy około 700 tys. ton. Ponieważ rynek ten teraz jest dla Polski zamknięty, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji zdecydowała się na przygotowanie wspólnie z należącymi do niej sieciami sklepów wielkopowierzchniowych kampanii promocyjnej „Jem, bo polskie”.

- Jest to kampania otwarta, zapraszamy wszystkie firmy do udziału - mówi Andrzej Faliński, dyrektor generalny Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji. – Ma ona zachęcać konsumentów, by jak najczęściej sięgali po polskie towary, co wcale nie oznacza, że mamy na celu dyskryminację innych produktów. Uważamy, że nasze towary są na tyle dobre i znalazły się w trudnej sytuacji, że trzeba im pomóc poprzez promocyjne wsparcie sprzedaży oraz poszerzenie rynków eksportowych – dodaje.

Wstępny koszt kampanii szacuje się na 20 mln zł

Szacowany koszt kampanii to około 20 milionów złotych.

- Jeżeli kampania nabierze rozpędu i będzie miała wymiar zarówno ogólnospołeczny, jak i biznesowy, środki te mogą wzrosnąć – przewiduje Faliński.

Kampania ma potrwać do końca grudnia 2014 roku. Zakłada się, że uda się w tym czasie osiągnąć 15 - 20 procentowy wzrost sprzedaży. To sporo, biorąc pod uwagę fakt, że sklepy wielkopowierzchniowe realizują 25 procent sprzedaży jabłek w Polsce.

Elżbieta Mamos, awi

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Rolnikom opłaca się oddawać żywność organizacjom charytatywnym

Ostatnia aktualizacja: 02.09.2014 08:44
Coraz więcej rolników oddaje organizacjom charytatywnym wycofane z Rosji warzywa i owoce. Po embargu tak spadły ceny, że mogą za to dostać więcej, niż gdyby sprzedali towar do hurtowni - informuje "Metro".
rozwiń zwiń

Czytaj także

Sawicki: środki dla polskich rolników za rosyjskie embargo - wyczerpane

Ostatnia aktualizacja: 07.09.2014 15:44
Marek Sawicki powiedział, że polscy producenci wyczerpali cała pulę środków przeznaczonych na pokrycie strat powstałych w wyniku rosyjskiego embarga.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Rolnicy przekazali bankom żywności już ponad 700 ton owoców i warzyw

Ostatnia aktualizacja: 22.09.2014 11:48
Do końca ubiegłego tygodnia do banków żywności trafiło od rolników ponad 700 ton owoców i warzyw, których nie mogli sprzedać w związku z rosyjskim embargiem.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Ruszyły nowe rekompensaty UE dla rolników. Dla Polski mniej do podziału

Ostatnia aktualizacja: 30.09.2014 19:20
Ruszył nowy program Unii Europejskiej dotyczący wsparcia dla producentów warzyw i owoców. Polska, podobnie jak 12 innych krajów, ma jednak prawo do ograniczonych środków. Polscy producenci mogą zgłosić tylko ok. 18 tys. ton jabłek i gruszek.
rozwiń zwiń