X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Podsumowanie kampanii "Etat Tata. Lubię to!"

Ostatnia aktualizacja: 26.09.2013 15:57
Zwiększenie zaangażowania mężczyzn w wychowywanie dzieci oraz łączenie pracy zawodowej obojga rodziców z obowiązkami domowymi to cele kampanii "Etat Tata. Lubię to!".
Podsumowanie kampanii Etat Tata. Lubię to
Foto: Glow Images/East News

-Celem akcji było uświadomienie mężczyznom, że mogą spędzać więcej czasu ze swoimi dziećmi, przez co mogą być jeszcze lepszymi ojcami- mówił dziennikarz Maciej Kurzajewski, który wraz żoną - Pauliną byli honorowymi ambasadorami kampanii.
Kampania "Etat Tata. Lubię to!" to część projektu "Tata jak Mama" - akcji informacyjnej na rzecz godzenia życia zawodowego i rodzinnego.
Akcja skierowana była do rodziców dzieci w wieku do siedmiu lat oraz do pracodawców, którzy realizują lub chcą realizować dobre praktyki w zakresie zatrudniania rodziców małych dzieci. Organizatorzy kampanii podjeli się wielu tematów, m.in. podkreślenie roli ojca w życiu rodziny, co miało skutkować zachęceniem mężczyzn do czynnego udziału w wychowaniu dziecka.
Badania wykonane w ramach kampanii wykazały tendencję odchodzenia od tradycyjnego modelu rodziny w stronę partnerskiego podziału obowiązków domowych i rodzinnych. Większość mężczyzn zadeklarowała aktywny udział w wychowywaniu dzieci oraz wykonywanie czynności związanych z codziennymi obowiązkami. Respondenci nie zgadzali się z opinią, że niepracujące osoby są lepszymi rodzicami ani, że kobiety lub mężczyźni woleliby prowadzić dom i wychowywać dzieci niż pracować zawodowo.
W ramach kampanii zorganizowano m.in. ogólnopolskie konkursy: "Dobre Praktyki Pracodawców" oraz "Dzień z Dzieckiem w Pracy". 70 firm i organizacji, które uczestniczyły w tym drugim konkursie, nagrodzono mobilnym kącikiem dla dziecka w zakładzie pracy.
Efektem konkursów w firmach uczestniczących w projekcie jest m.in. ustanowienie Dnia z Dzieckiem w Pracy (rodzice w sytuacji awaryjnej będą mogli zabrać dziecko do zakładu pracy) oraz stworzenie bazy dobrych praktyk w zakresie takich form zatrudnienia, które ułatwiają godzenie roli rodzica małych dzieci z aktywnością zawodową.
-Myślę, że nasz cel został osiągnięty, a akcja, którą zorganizowaliśmy, zmieni sposób myślenia Polaków, co do wychowywania dzieci oraz pozwoli na pełny rozwój zawodowy zarówno matek jak i ojców- powiedziała Jolanta Bylica, rzecznik prasowy projektu.
Akcja rozpoczęła się w październiku ub.r. i zakończy się 30 września 2013. Pomysłodawcy nie wykluczają organizacji kolejnych edycji projektu.
Kampania współfinansowana jest z środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej.
PAP/ml

 

Zobacz więcej na temat: dzieci praca rodzice
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Roczne urlopy dla rodziców. "Zmiana na dobre"

Ostatnia aktualizacja: 28.05.2013 23:12
Sejm przyjął zmiany w prawie wydłużające urlopy rodzicielskie do roku. Za zagłosowało 409 posłów, wszyscy obecni na sali.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Prezydent podpisze ustawę o urlopie rodzicielskim

Ostatnia aktualizacja: 10.06.2013 07:36
Dłuższe płatne urlopy rodzicielskie będą przysługiwać rodzicom wszystkich dzieci urodzonych w tym roku. Ustawa ma wejść w życie 17 czerwca.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Dłuższe urlopy dla rodziców. Ustawa już działa

Ostatnia aktualizacja: 17.06.2013 06:43
Rodzicom wszystkich dzieci urodzonych po 31 grudnia ubiegłego roku przysługuje 20 tygodni urlopu macierzyńskiego - w tym 14 zarezerwowanych tylko dla matki, sześć tygodni urlopu dodatkowego i 26 tygodni urlopu rodzicielskiego.
rozwiń zwiń