X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Frima Payless otworzyła fikcyjną markę sklepu luksusowego. Klienci się nabrali

Ostatnia aktualizacja: 05.12.2018 15:47
Firma Payless zajmująca się sprzedażą taniego obuwia, w ramach eksperymentu, otworzyła luksusowy butik, w którym swoje buty warte 20 $ sprzedawała za 600 $. Zaproszeni klienci nawet się nie zorientowali.
W butiku Palessi można było kupić te same buty, które ma w swojej ofercie firma Payless, ale zamiast kilkudziesięciu dolarów klienci płacili za nie po kilkaset
W butiku Palessi można było kupić te same buty, które ma w swojej ofercie firma Payless, ale zamiast kilkudziesięciu dolarów klienci płacili za nie po kilkasetFoto: shutterstock.com

Payless (ang. pay+less, czyli ''płać mniej'') - firma oferująca buty w cenie od 20 do 40 dolarów, w ramach eksperymentu otworzyła na jeden dzień ekskluzywny butik w Santa Monica (Los Angeles), w którym sprzedawano to samo obuwie w cenach kilkudziesięciokrotnie wyższych. Blichtru dodawał miejscu fakt, iż sklep otwarto w tym samym lokalu, gdzie wcześniej był butik Armani.

Zadbano o odpowiedni wystrój lokalu, gości witano szampanem, a buty pakowano w pięknie wyglądające torby. Na otwarcie butiku zaproszono znane blogerki modowe i instagramowe influencerki.

Za parę butów trzeba było zapłacić kilkaset dolarów, a były to te same modele, które regularnie sprzedaje firma Payless, z tą różnicą, że nazwę podmieniono na bardziej ekskluzywnie brzmiącą - Palessi.

Zachwyceni goście wychwalali i kupowali buty, które normalnie można dostać za cenę kilkudziesięciokrotnie mniejszą. Najdroższa para sprzedała się za 620 dolarów, czyli za prawie 2500 złotych.

Pod koniec eventu firma przyznała się do eksperymentu i zwróciła wszystkim klientom nadpłacone pieniądze.

Głównym zamysłem firmy Payless było ukazanie, że ich buty, mimo rozsądnej ceny, wyglądają na luksusowe, a dowodem wysokiej jakości miał być fakt, iż klienci skusili się na ich kupno po mocno zawyżonej cenie.

Z drugiej strony, marka udowodniła jak na wizerunek i postrzeganie produktów wpływa lokalizacja, wystrój lokalu i obsługa – dzięki takim faktorom sprzedawane dobra wydają się o wiele bardziej atrakcyjne, a nawet luksusowe.

Barbara Szczypiór

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak