X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Muzyka

All-American Rejects

Ostatnia aktualizacja: 11.02.2009 10:20
Kiedy popularność The Offspring czy Green Day drastycznie spadała, Amerykanie przygotowali drugą falę pop punkowych kapel. Good Charlotte czy Sum 41 przyczyniły się do powstania dziesiątek gitarowych zespołów. Jednym z nich byli All-American Rejects.
All Amercian Rejectsmat. promocyjne
Kiedy popularność The Offspring czy Green Day drastycznie spadała, Amerykanie przygotowali drugą falę pop punkowych kapel. Good Charlotte czy Sum 41 przyczyniły się do powstania dziesiątek gitarowych zespołów. Jednym z nich byli All-American Rejects.

Good Charlotte powstali co prawda w 1996 roku, Sum 41 również, jednak ich debiutanckie płyty ukazały się dopiero na przełomie tysiącleci. Kilka chwil później, w 2001 roku, Tyson Ritter i Nick Wheeler zdecydowali się założyć All-American Rejects. Chłopcy – bo nie wypada nazwać ich inaczej – poznali się na imprezie w liceum. Tyson w wolnych chwilach lubił śpiewać, brzdąkał też na basie, Nick miał w domu gitarę, z której starał się robić użytek. Słuchali AC/DC, Queen i Def Leppard, jednak te fascynacje nie przełożyły się na styl All-American Rejects. Wkrótce na pokładzie pojawili się kolejni instrumentaliści – drugi gitarzysta Mike Kennerty oraz perkusista Chris Gaylor. Jak przystało na paczkę kumpli, kapela gra w tym składzie do dzisiaj.

Formacja szybko zyskała sławę, początkowo jedynie w stanie Oklahoma, z czasem obejmującą zasięgiem całe USA. Jeszcze jako duet, Tyson i Nick dorobili się demówki "Same Girl, New Songs", której repertuar stał się punktem wyjścia dla debiutanckiej - nagranej już jako kwartet - płyty. Krążek "All-American Rejects" wydała w lutym 2003 roku należąca do grupy Universal firma DreamWorks Records. Skojarzenia z wytwórnią produkującą kreskówki – w tym "Shreka" – są jak najbardziej trafione. Album przyniósł formacji platynę i doszedł do dwudziestego piątego miejsca na liście bestsellerów w USA. Kolejny krążek – młodszy o dwa lata "Move Along" ugruntował popularność zespołu i wspiął się na szóstą pozycję w zestawieniach. Sprzedaż płyty na amerykańskim rynku pozwoliła cieszyć się podwójną platyną. Po drodze było jeszcze koncertowe DVD "Live From Oklahoma". Kilka miesięcy po "Move Along" dyskografia All-American Rejects wzbogaciła się o mini album "The Bite Black" zawierający akustyczne wersje przebojów z drugiej płyty, "Dirty Little Secret" i "Move Along". Oryginalne wersje obu piosenek znalazły się w popularnej grze video "Rock Band", a teledysk do tej drugiej przyniósł kapeli dwie nominacje do MTV Music Awards.

W grudniu 2008 zespół wypuścił na rynek trzeci krążek "When The World Comes Down", na początku 2009 ukazała się EP-ka z remiksami kawałka "Gives You Hell".

(mk)