X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Muzyka

Historia powszechna rock'n'rolla - Elton John 4

Ostatnia aktualizacja: 07.02.2014 20:09
Pierwszy raz spotkałem go na zapleczu Sali Kongresowej przed wspaniałym koncertem w 1984 roku, na którym po raz pierwszy w Polsce zobaczyliśmy oświetlenie Varilight. Zapytałem m.in. o wspólne nagrania z Lennonem i dowiedziałem się, że nic więcej w archiwach już nie ma.
Audio

A potem był Sopot Festival i długie przemówienie ze sceny w obronie mniejszości seksualnych, które o mały włos musiałbym tłumaczyć na żywo. I pochwała od Eltona i całej ekipy za warunki pracy, co w kontekście ich wcześniejszego występu na Białorusi być może wcale nie było aż takim komplementem.

W Polsce Elton postrzegany jest głównie przez pryzmat kilku przebojów z lat osiemdziesiątych, kiedy staraliśmy się być "bliżej świata". Mnie zawsze najbardziej fascynował okres, kiedy był największym popowym artysta na świecie zapełniającym stadiony i kiedy nagrał dwie znakomite płyty: "Goodbye Yellow Brick Road" i "Captain Fantastic" z okładką Alana Aldridge'a. I zagrał nigdy nie wydany oficjalnie gwiazdkowy koncert dla BBC - jeden z najlepszych, jakie w życiu słyszałem.