X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Telefoniczna Informacja Pacjenta od teraz czynna całą dobę

Ostatnia aktualizacja: 18.09.2019 13:00
Konsultanci przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, informują o najkrótszych terminach leczenia oraz podpowiadają, gdzie znaleźć pomoc medyczną w nagłej potrzebie, a także w nocy i w dni wolne od pracy.
Audio
  • Telefoniczna Informacja Pacjenta czynna całą dobę (Sygnały dnia/Jedynka)
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: Shutterstock

Infolinia Narodowego Funduszu Zdrowia i Rzecznika Praw Pacjenta oferuje również video czat i rozmowy w języku migowym. W całej Polsce połączenie z infolinią o numerze 800 190 590 jest bezpłatne.

Telefoniczna Infolinia Pacjenta funkcjonuje od 13 listopada 2018 roku. Do tej pory była czynna w godzinach 8.00-16.00, ale zdaniem Adama Niedzielskiego - pełniącego obowiązki prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia, z punktu widzenia pacjentów było to niewystarczające. - Teraz całodobowo można się dowiedzieć gdzie poszukiwać nocnej pomocy lekarskiej. Jest to zagadnienie ważne i użyteczne. Jeżeli ktoś się w nocy źle poczuje może wykręcić numer - mówi.

Zapraszamy do wysłuchania dołączonego nagrania. 

*** 

Tytuł audycji: Sygnały dnia

Prowadzi: Grzegorz JankowskiDaniel Wydrych

Materiał: Maja Mazurek 

Data emisji: 18.09.2019

Godzina emisji: 6.23

kh

Zobacz więcej na temat: zdrowie infolinia
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Infolinia ws. dostępności leków już działa. W pierwszej godzinie około tysiąca telefonów

Ostatnia aktualizacja: 15.07.2019 14:52
- Uruchomiliśmy infolinię, w pierwszej godzinie zostało wykonanych około tysiąca telefonów. Zwiększyliśmy obsadę infolinii tak, że na bieżąco telefony są odbierane - zapewnił minister zdrowia Łukasz Szumowski. Polityk poinformował, że leki, których brakowało, są już dostępne. 
rozwiń zwiń