X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu: B2B

Ostatnia aktualizacja: 04.10.2012 00:00
Od poniedziałku na stronie internetowej Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości dostępne są dokumenty do ubiegania się o dotacje w ramach działania 8.2 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka: "Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu: B2B".
Audio
  • Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B

 

Co może dać przedsiębiorcom udział w tym konkursie?  Rafała Ambroziaka z PARP-u zapytała  Halina Lichocka.


H.L.: Jakie korzyści mogą osiągnąć przedsiębiorcy dzięki temu wsparciu PARP-u na wdrażanie elektronicznego biznesu?

Rafał Ambroziak: Wdrażanie działania 8.2 czy też jego poszczególnych składników przyspoży firmie szereg korzyści. Najkrócej powiedziałbym, że dostęp do najaktualniejszych informacji o stanie naszej firmy, o naszej współpracy z partnerami. Wzrost obrotów dzięki efektywniejszemu wykorzystaniu zasobów naszej firmy.

H.L.: Przedsiębiorcy mogą też poczynić pewne oszczędności?

Rafał Ambroziak: Tak oczywiście, oszczędności wynikają z automatyzacji koordynacji działań biznesowych.

H.L.: Są też praktyczne względy

Rafał Ambroziak: Tak dokładnie, wygoda i bezpieczeństwo dzięki zastosowaniu narzędzi XXI wieku takich jak, podpis elektroniczny, czy system wymiany informacji Edi.

H.L.: Na co będzie można przeznaczyć pieniądze uzyskane w ramach tego wsparcia?

Rafał Ambroziak: Na integrację systemów informatycznych, systemu informatycznego naszego z systemami naszych partnerów, niezawsze przecież są skorelowane ze sobą. Również na stworzenie i wdrożenie rozwiązań typu B2B, czyli "Business To Business".

H.L.: Jakie funkcje zapewnią te nowe systemy, zbudowane w ramach takiego wsparcia?

Rafał Ambroziak: Systemy wdrażane przez beneficjentów Działania 8.2. B2B mają najczęściej funkcję o charakterze handlowym, jak prezentacje i porównania ofert, wszechstronnej obsługi zamówień, realizacji transakcji i obsługi posprzedażowej.

H.L.: Rozumiem, że są to narzędzia zapewniające wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw dzięki zastosowaniu tych nowoczesnych rozwiązań?

Rafał Ambroziak: Wzrost konkurencyjności naszego przedsiębiorstwa względem dużego biznesu na rynku krajowym i możliwość ekspansji na rynki zagraniczne czyli realizacja naszego działania przez beneficjenta pozwoli firmie wybić się, ewentualnie dostosować do panujących warunków już na rynku. Wszelkie informacje szczegółowe możecie państwo znaleźć na naszych stronach internetowych www.parp.gov.pl oraz www.web.gov.pl

H.L.: A czy poza tym, przedsiębiorcy mogą liczyć na jakieś wsparcie ze strony ekspertów PARP-u w realizacji tych projektów?

Rafał Ambroziak: Tak, dyżurują eksperci PARP-u, nr telefonu oraz godziny dyżuru znajdziecie państwo na naszej stronie internetowej w zakładce dyżury ekspertów i tam można ewentualnie podzielić się z nami swoimi wątpliwościami bądź zadać szczegółowsze pytanie, na które państwo nie znaleźliście odpowiedzi w dokumentacji czy też w ogólnej informacji.
 

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak