Chaos u operatora - klienci widma i rachunki za nic

Ostatnia aktualizacja: 23.12.2014 08:11
Janusz Weiss podejmuje interwencję w dwóch sprawach sporu klienta z firmą telekomunikacyjną.
Klienci coraz częściej skarżą się na operatorów telekomunikacyjnych
Klienci coraz częściej skarżą się na operatorów telekomunikacyjnychFoto: Glow Images/East News

Jeden ze słuchaczy Radiowej Jedynki, po śmierci członka rodziny rozwiązał z firmą telekomunikacyjną umowę na telefon zarejestrowany na tę osobę. Procedura przebiegła pomyślnie, ale operator... wciąż przysyła faktury za ten telefon.

Druga sprawa jest zupełnie odwrotna. Słuchaczka skarży się, że ta sama firma odłączyła jej telefon, choć wciąż płaci rachunki. Janusz Weiss interweniuje w obu przypadkach.

***

Na audycję Wszystko, co chciałbyś wiedzieć i nie boisz się zapytać zapraszamy we wtorek (23.12) o godz. 17.30.

Z pytaniami do Janusza Weissa można dzwonić pod nr tel: 22 645 21 55 . Można też pisać na adres:weiss@polskieradio.pl .

(asz)

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak