X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Kanał Polskiego Radia na YouTube prowadzony przez portal jedym z najlepszych

Ostatnia aktualizacja: 25.12.2015 20:00
Według raportu Muse kanał Polskie Radio jest jednym z najlepszych kanałów radiowych na YouTube pod względem liczby wyświetleń.
Redakcja Portalu PolskieRadio.pl
Redakcja Portalu PolskieRadio.pl Foto: M.Sas/Polskie Radio

MUSE_raport_video_marketing_podsumowanie_2015.pdf

Kanał Polskiego Radia, który powstał z inicjatywy Dyrektora Portalu Andrzeja Mietkowskiego jest jedną z najsilniejszych marek radiowych na YouTube.

Pod względem wyświetleń Polskie Radio zajmuje pierwsze miejsce wśród kanałów stacji radiowych na YouTube. Wśród wszystkich marek uplasował się na mocnym 18. miejscu. Jeśli chodzi o liczbę subskrybentów kanału Polskiego Radia to redakcja Portalu z roku na rok sukcesywnie powiększa liczbę osób zainteresowanych stałym otrzymywaniem informacji o produkcjach.

Pod tym względem Polskie Radio zajęło drugie miejsce pośród wszystkich kanałów radiowych. Lepszy pod względem subskrybcji okazał się jedynie kanał RMF FM. W ogólnym notowaniu wszystkich marek kanał Polskiego Radia z wynikiem 20 823 sukskrybentów zajął także wysokie, bo 21. miejsce.

Wysoki współczynnik interakcji związany jest z pozytywnym zaangażowaniem widzów przy pojawiających się treściach.Kanał Polskiego Radia pod względem interakcji zajął 26.pozycję w rankingu marek YT.


ZAPRASZAMY DO ODWIEDZENIA KANAŁU POLSKIEGO RADIA>>> 


Zobacz więcej na temat: polskieradio.pl youtube
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Portal Polskiego Radia nagrodzony za projekt "Dotknij Dźwięku"

Ostatnia aktualizacja: 05.10.2012 21:17
Projekt "Dotknij Dźwięku", prowadzony wspólnie z agencją Hypermedia Isobar, zdobył dwie nagrody Silver Drum w jednym z najważniejszych konkursów reklamowych w Europie Golden Drum.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Wyjątkowa nagroda dla portalu PolskieRadio.pl

Ostatnia aktualizacja: 10.11.2014 13:00
Portal PolskieRadio.pl został nagrodzony w konkursie "Strażnik Pamięci" za prowadzenie internetowych serwisów poświęconych wybitnym postaciom i przełomowym wydarzeniom z najnowszej historii. Konkurs zorganizował tygodnik "Do Rzeczy".
rozwiń zwiń

Czytaj także

Portal PolskieRadio.pl wygrał konkurs "Editors' Lab"

Ostatnia aktualizacja: 31.03.2015 23:24
Główna nagroda w organizowanym po raz drugi w Polsce hackathonie dziennikarskim "Editors' Lab" przypadła drużynie portalu Polskiego Radia. Zwycięzcy będą reprezentować Polskę w światowym finale konkursu w Barcelonie. Drugie i trzecie miejsce zajęły drużyny TVN24 i magazynu "Brief".
rozwiń zwiń

Czytaj także

PolskieRadio.pl wyróżnione w plebiscycie "Wydarzenie historyczne roku 2014"

Ostatnia aktualizacja: 26.05.2015 15:33
Internetowe serwisy historyczne portalu Polskiego Radia PolskieRadio.pl zostały wyróżnione w kategorii Edukacji i Multimedia.
rozwiń zwiń