X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

"#Radioprzyjaciel" – kampania wizerunkowa radiowej Jedynki

Ostatnia aktualizacja: 27.03.2017 12:20
W sobotę 25 marca wystartowała kampania reklamowa Programu 1 Polskiego Radia. Ma ona charakter wizerunkowy i przebiega pod hasłem "#Radioprzyjaciel".

- 18 kwietnia radiowa Jedynka obchodzi 91. rocznicę urodzin. Przez blisko 100 lat stacja zyskała miliony przyjaciół, ludzi, którzy rośli wraz z nami. Dziś mamy wiernych słuchaczy wśród wszystkich pokoleń Polaków. "Sygnały dnia", "Matysiakowie", "Cztery pory roku" były z nami zawsze i nadal są. Pojawiły się też nowe formaty na naszej antenie, co zaowocowało tym, że miniony rok był rekordowy dla Jedynki, jeśli chodzi o przyrost najmłodszych słuchaczy (od 15. do 20. roku życia) - podkreśla dyrektor Programu 1 Polskiego Radia Rafał Porzeziński.

- Myślę, że Jedynka, jak żadna inna stacja, zapracowała przez te lata na miano Radioprzyjaciela. Tego, czego nie da się zobaczyć, i to czego nie sposób opisać, można znaleźć na naszej antenie. To, co gramy w Jedynce, jest jak nasze polskie DNA, jak Polonez opus 40 Chopina, jak proza Sienkiewicza i jak gole Roberta Lewandowskiego. Jesteśmy Państwa przyjacielem, Radioprzyjacielem. Spot telewizyjny ma nam to przypomnieć w przededniu 91. urodzin - dodaje dyrektor Rafał Porzeziński.

Kampania obejmuje spoty telewizyjne emitowane w telewizji Polsat oraz telewizji publicznej (TVP1 i TVP2). Kampania potrwa do końca kwietnia tego roku.

***

info. prasowa/pg

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak