X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Moda - coś więcej niż chwilowe trendy?

Ostatnia aktualizacja: 05.05.2017 14:00
Co kształtuje nasze poczucie estetyki? Skąd się biorą trendy, i czy moda to coś więcej niż tylko ubiór zgodny z tym, co dyktują projektanci?
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: Shutterstock.com/HighKey

Naszymi gośćmi będą: Barbara Hulanicki, córka przedwojennego dyplomaty, chrześnica Rydza-Śmigłego, twórczyni marki Biba powstałej w swingującym Londynie lat '60., inspiratorka dla wielu pokoleń oraz Joanna Bojańczyk, dziennikarka modowa.

***

Na audycję "Damska torebka" w sobotę (6.05) w godz. 11.10-12.00 zapraszają Marta JanuszewskaMira Jankowska.

mg/pg

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Coco Chanel – wygoda i elegancja

Ostatnia aktualizacja: 10.01.2017 06:03
Coco Chanel potrafiła pokazać to, co wszystkim wydaje się oczywiste i nieciekawe w sposób fascynujący. Miała wyczucie stylu, potrzeb ludzkich i estetyki tamtych czasów. Pokazała ludziom coś nowego - prostotę i minimalizm w ubraniach tworzonych dla wszystkich.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Siła sióstr. Przepis na sukces w branży mody

Ostatnia aktualizacja: 21.10.2016 11:20
Zaczęło się od jednego modelu bluzy rozdanej znajomym. Zaraz potem posypały się zamówienia z Polski i zagranicy. Tak 10 lat temu zaczęła się przygoda Anity i Kamili Nawarkiewicz z prowadzeniem własnej marki odzieżowej Femi Pleasure.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Hair dusting. Cięcie bez skracania. Na czym polega "odkurzanie włosów"?

Ostatnia aktualizacja: 07.02.2017 11:05
Innowacyjna metoda pozwala pozbyć się zniszczonych włosów, zachowując ich długość. Dzięki temu pasma są wygładzone i odświeżone. Pomysłodawcą hair dusting, czyli dosłownie "odkurzania włosów" jest jeden z najpopularniejszych amerykańskich fryzjerów i stylistów włosów, Salu Salcedo.
rozwiń zwiń