X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Co każdy konsument wiedzieć powinien

Ostatnia aktualizacja: 14.03.2018 15:43
Zdarza się, że dzień zakupu jakiegoś towaru jest najszczęśliwszym dniem. Później może być już gorzej, zwłaszcza kiedy zakup odmawia posłuszeństwa, badź jego jakość odbiega od deklarowanej. O prawach konsumenta będzie mówił ekonomista Robert Gwiazdowski.
Robert Gwiazdowski
Robert GwiazdowskiFoto: Polskie Radio/Wojciech Kusiński

Co konsument powinien wiedzieć, jakie ma prawa? Kiedy mamy prawo do reklamacji, jak, gdzie i do kiedy składać reklamację, w jakiej sytuacji mamy prawo do zwrotu towaru?  

Konsumenci mają też prawo do informacji i bezpłatnej pomocy prawnej. Powiemy również o e-zakuipach za pośrednictwem internetu.

Czwartek w radiowej Jedynce to Dzień Konsumenta. Porozmawiamy na ten temat z Robertem Gwiazdowskim. Początek rozmowy o godz. 8.15.

***

Do słuchania "Sygnałów dnia" w czwartek (15.03) w godzinach 6.00 - 9.00 zapraszają Piotr Gociek i Daniel Wydrych.

ag

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Konsumencie - nie bój się walczyć o swoje prawa!

Ostatnia aktualizacja: 15.03.2016 13:30
Klienci nie są bezbronni w starciu z nieuczciwymi sklepami czy bankami. - Istnieje sieć poradnictwa konsumenckiego, myślę tu o rzecznikach konsumentów, organizacjach konsumenckich i rzeczniku finansowym - mówi Dorota Karczewska z UOKiK.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Zadatek i zaliczka różnice i konsekwencje

Ostatnia aktualizacja: 30.10.2016 10:31
- Precyzyjne określenie w umowie czy chodzi o zadatek czy też o zaliczkę chroni obie strony i informuje o tym, jakie będą implikacje - radził mec. Konrad Orlik.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Pogotowie konsumenckie: jak nie dać się oszukać na "darmowym" pokazie czy wycieczce?

Ostatnia aktualizacja: 22.02.2018 09:09
Firmy coraz częściej próbują nas kusić różnego rodzaju pokazami garnków czy ubrań, bezpłatnymi badaniami czy wycieczkami. Niestety na miejscu często okazuje się, że albo nie jest to wcale darmowe, albo prezentacja jest na przykład połączona ze sprzedażą różnego rodzaju sprzętu. Zdarza się też, że firmy po prostu nas oszukują, obciążając nas potem kosztami. O tym, jak się przed tym chronić, będziemy rozmawiać w dzisiejszym "Pogotowiu konsumenckim" w Polskim Radiu 24.
rozwiń zwiń