W sieci handlowych sieci. Wiele firm chwali sobie tę współpracę

Ostatnia aktualizacja: 21.09.2018 15:43
Współpraca z sieciami handlowymi pozwoliła wielu polskim firmom zmodernizować produkcję, zwiększyć przychody oraz sprzedawać swoje wyroby także na zagranicznych rynkach.
Audio
  • O zaletach współpracy polskich firm zajmujących się produkcją żywności z sieciami handlowymi, była mowa w audycji na antenie radiowej Jedynki Aleksandry Tycner.
Sieci handlowe pozwoliły wielu polskim producentom rozwinąć produkcję na masową skalę.
Sieci handlowe pozwoliły wielu polskim producentom rozwinąć produkcję na masową skalę.Foto: Pixabay

W rozmowie z Aleksandrą Tycner w radiowej Jedynce Irena i Marek Aksamscy - prowadzący firmę AMI, zajmującą się hodowlą kaczek i gęsi i współpracujący z wieloma sieciami handlowymi - powiedzieli, że bez wsparcia i współpracy z sieciami sprzedaż tak dużej produkcji, jak ich nie byłaby możliwa.

Podkreślili, że ta współpraca pozwala im rozwijać produkcję na skalę masową i zwiększać zyski.

Jak mówiła Katarzyna Zajezierska, dyrektor handlowy w firmie piekarniczej Nowel zaopatrującej sieci handlowe w pieczywo mrożone - ta współpraca pozwala firmie sprzedawać swoje produkty nie tylko w Polsce, ale także na rynkach zagranicznych.

Aleksandra Tycner, ak, NRG