X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

"Jedynka - to jest radio". Nowa kampania promocyjna Jedynki

Ostatnia aktualizacja: 31.03.2019 09:13
"Jedynka to jest radio" - pod takim hasłem trwa ogólnopolska kampania wizerunkowo-produktowa Programu 1 Polskiego Radia.
Kampania Jedynki
Kampania JedynkiFoto: Paweł Woźniak

Kampania wystartowała 25 marca. Jej twarzą został Paweł Królikowski, aktor znany m.in. z roli Kusego w "Ranczu", od lat związany z Polskim Radiem.

 – To od Jedynki zaczęło się radio w Polsce, pierwszą audycję wyemitowała 94 lata temu – mówi Królikowski. – Przetrwała okupację, PRL, od niej przygodę z radiem zaczynało moje pokolenie. Odkąd pamiętam, słucham Programu 1 Polskiego Radia.

Udział aktora w kampanii wydał się więc oczywisty, zwłaszcza że jego wizerunek medialny bliski jest wartościom, którym od lat wierna jest Jedynka: bliska słuchaczowi, zaangażowana społecznie i przyjazna, a przy tym promująca rzetelną wiedzę, ceniąca słowo i kulturę, dbająca o rodzinę.

Za planowanie, realizację i dobór mediów odpowiada Agencja Promocji Polskiego Radia. Kampania będzie miała zasięg ogólnopolski, a reklamy pojawią się w telewizji, w stacjach głównych i tematycznych, w prasie: od dzienników przez tygodniki opinii, po miesięczniki lifestyle’owe, w portalach internetowych i w social mediach, sieciach kin oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej i wewnętrznej. Kampanii towarzyszyć będą szeroko zaplanowane działania public relations również prowadzone przez Agencję Promocji Polskiego Radia.

Kampania wizerunkowo-produktowa odwołuje się do najbardziej z Jedynką utożsamianych audycji: "Sygnałów dnia", "Muzycznej Jedynki", "Kroniki sportowej", "Radia kierowców" oraz nowej na antenie, ale przed laty kultowej "Porannej gimnastyki z Jedynką" (po raz pierwszy audycja pojawiła się w 1928 roku, po latach wróciła na antenę w lutym 2019). Scenariusz, reżyserię i produkcję całej kampanii Agencja Promocji PR powierzyła Dariuszowi Rzontkowskiemu i Agencji Huta 19 im. Joachima Fersengelda.

Celem kampanii jest wzmocnienie tożsamości marki oraz pozyskanie nowych słuchaczy. – W świecie, gdzie wciąż pojawiają się sensacyjne pseudoodkrycia, odbiorcy poszukują wiarygodnej i rzetelnej wiedzy, opinii ekspertów ułatwiających im życie, porad, jak z tego życia najprzyjemniej korzystać w czasie wolnym. To wszystko znajdą na antenie Programu 1, stąd claim kampanii "Żeby wiedzieć, trzeba słuchać" – mówi dyr. Agencji Promocji Jolanta Fudala.Wybraliśmy audycje, które słuchacze Jedynki od lat z nią identyfikują, a które są użyteczne na co dzień, czyli bliskie człowiekowi. To jedna z najważniejszych cech tej anteny – dodaje.

 I tak w "Sygnałach dnia" usłyszymy wszystko, co na dzień dobry wiedzieć należy – od tego, czyje obchodzimy imieniny, po zapowiedź najważniejszych wydarzeń dnia; "Radio kierowców" na bieżąco przekazuje wiadomości ułatwiające życie zmotoryzowanym, "Muzyczna Jedynka" ceniona jest za starannie dobrany repertuar, "Kronika sportowa" w lekki sposób, ale z temperamentem dzieli się wiedzą, dlatego ma swoich miłośników nie tylko wśród znawców tematu, "Gimnastyka poranna" to nowość na antenie, choć najstarsi słuchacze pamiętają jeszcze, jak cała Polska ćwiczyła przy radiu w latach powojennych. To była kultowa audycja, Jedynka dała jej nowe życie. Przez cały czas trwania kampanii towarzyszyć jej będą akcje społeczne, konkursy i plebiscyty zgodne z misją Polskiego Radia, pomyślane tak, aby zwiększyć świadomość marki, jaką jest Jedynka.

Zobacz więcej na temat: W POLSKIM RADIU
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak