X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Czy zapach w sklepie może skłonić do niekontrolowanych zakupów?

Ostatnia aktualizacja: 19.05.2016 11:23
- Nie istnieje zapach, który sprawi, że nagle wyjmiemy kartę kredytową i wyczyścimy ją do zera. Rozpylanie zapachów w sklepach ma sprawić, by klient poczuł się miło, by się odprężył - mówi Marta Siembab.
Audio
Senselier czyli specjalista od zapachów
Senselier czyli specjalista od zapachówFoto: Glow Images/East News

- Wymyśliłam ten zawód 10 lat temu i okazało się, że jest duże zapotrzebowanie na edukację związaną z zapachem - mówi jedyna w Polsce senselierka Marta Siembab.

Uczy ona wąchania, czucia, rozumienia, nazywania zapachów i ich wyjaśniania. Prowadzi warsztaty sensoryczne i wykłady, podczas których wykonywane są np. mapy zapachowe miejsc, budynków i pomieszczeń.

Na świecie istnieją szkoły uczące rozróżniania zapachów i układania ich w kompozycje.

Pytana o to, czy rozpylane w sklepach - zwłaszcza w dużych centrach handlowych - substancje zapachowe mogą skłaniać do robienia niekontrolowanych zakupów, ekspertka stwierdziła, że "nie istnieje zapach, który sprawi, że nagle wyjmiemy kartę kredytową i wyczyścimy ją do zera. Rozpylanie zapachów w sklepach ma sprawić, by klient poczuł się miło, by się odprężył".

W audycji także o tym czym jest "sens branding".

***

Tytuł audycji: "Cztery pory roku"

Prowadzenie: Roman Czejarek

Goście: Marta Siembab (senselierka)

Data emisji: 19.05.2016

Godzina emisji: 9.18

ab/bk


Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Jak zapach wpływa na podejmowane przez nas decyzje?

Ostatnia aktualizacja: 18.05.2016 04:00
W "Czterech Porach Roku" porozmawiamy o zapachach. Nie tylko tych używanych przez nas w postaci perfum
rozwiń zwiń