Warzywne zupy oczyszczą organizm

Ostatnia aktualizacja: 06.10.2016 13:50
- Preferujemy zupy oparte o warzywa i kasze, te, które zapewniają nam witaminy, minerały i węglowodany sprawiające, że dłużej czujemy się najedzeni mówią autorki książki "Zupowy detoks".
Audio
  • Urszula Mijakoska, Monika Stachura o sztuce gotowania zup (Cztery Pory Roku/Jedynka)
Zupy sycą, rozgrzewają i dostarczają organizmowi tak potrzebnych jesienią witamin
Zupy sycą, rozgrzewają i dostarczają organizmowi tak potrzebnych jesienią witaminFoto: Pixabay (Domena publiczna)

Urszula Mijakoska, Monika Stachura przekonują, że do zup warto dodawać kiełki, ziarna i orzechy. - Pamiętajmy tylko, że powinniśmy je zmielić bezpośrednio przed spożyciem - zastrzegają.

Polecają też specjalny gatunek dyni, która idealnie nadaje się na zupę i radzą, jak pozbyć się twardej skóry tego warzywa. Odpowiadają również na pytanie, czy w przypadku gotowania lepiej jest ściśle trzymać się przepisów czy... pójść na żywioł.

***

Tytuł audycji: "Cztery pory roku"

Prowadzi: Małgorzata Raducha

Goście: Urszula Mijakoska, Monika Stachura (autorki książki "Zupowy detoks")

Data emisji: 6.10.2016

Godzina emisji: 10.23

mg/ab

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Koktajl - potężna dawka witamin i błonnika

Ostatnia aktualizacja: 07.06.2016 13:50
Koktajle mają same zalety: są zdrowe, smaczne i można je zrobić praktycznie ze wszystkiego. - Mogą to być banany, szpinak, jarmuż, może być mleko, woda, świeżo zaparzona kawa - wylicza dietetyczka Justyna Marszałkowska.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Smaczne i zdrowe koktajle warzywne

Ostatnia aktualizacja: 11.07.2016 15:02
- Warzywa są bardzo dobrym składnikiem koktajli, ponieważ w dużej mierze składają się z wody, często nawet w 90 procentach, więc nie musimy dodawać dodatkowo wody czy kefiru - mówi dietetyk Justyna Markowska.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Owoce i warzywa - zdrowie w słoikach

Ostatnia aktualizacja: 05.09.2016 14:10
Sklepowe półki kuszą dżemami, marynowanymi warzywami, sokami, ale dietetyczka Justyna Marszałkowska przekonuje, że lepiej jest zrobić przetwory samodzielnie. - Ich jakość i wartość odżywcza jest dużo wyższa - mówi.
rozwiń zwiń