Jak zachować proporcje między pracą a towarzyskimi pogaduchami?

Ostatnia aktualizacja: 15.11.2017 11:40
- Tzw. small talki, czyli niezobowiązujące rozmowy, są nie tylko dozwolone w pracy, ale też potrzebne - mówi w "Czterech porach roku" Ewa Kawecka, międzynarodowy coach ICC oraz certyfikowany doradca zawodowy.
Audio
  • Jak zachować proporcje między pracą a towarzyskimi pogaduchami? (Cztery pory roku/Jedynka)
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: Goran Bogicevic/Shutterstock.com

Jak zaznacza gość Jedynki, wiele badań mówi o tym, że nie jesteśmy w stanie koncentrować się dłużej niż 45 minut, a takie pogawędki mogą stanowić miłą przerwę w pracy.

- Ważne jest jednak zachowanie proporcji między pracą, w której mamy zadania do wykonania, a relacjami, które są bardzo ważne i które również tworzymy w pracy - wskazuje Ewa Kawecka. - Warto też zdać się na pracodawcę, czyli dowiedzieć się, jakie on ma oczekiwania względem nas i naszego stanowiska pracy - dodaje.

Zapraszamy do wysłuchania całej audycji.

***

Tytuł audycji: Cztery pory roku

Prowadzi: Małgorzata Raducha

Gość: Ewa Kawecka (międzynarodowy coach ICC oraz certyfikowany doradca zawodowy)

Data emisji: 15.11.2017

Godzina emisji: 9.23

kh/kk

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Jak cię widzą, tak cię piszą. Jak się ubierać do pracy?

Ostatnia aktualizacja: 01.12.2016 00:33
- Nie ma mowy o odkrytych nogach bez rajstop, tatuażach czy klapeczkach. Dress code, czyli profesjonalna etykieta ubraniowa, to klasyka, a nie moda - mówi Ewa Rubasińska, stylistka.
rozwiń zwiń