X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Jak się bronić przed telefonicznym nękaniem?

Ostatnia aktualizacja: 04.10.2018 13:11
Na telefonie wyświetla się znów ten sam numer. Konsument nie odbiera. Wie, że znów dzwoni ta sama firma, która od miesięcy chce mu coś sprzedać. Nie pomagają tłumaczenia, że nie jest zainteresowany i że nie życzy sobie takich telefonów. 
Audio
  • Jak się bronić przed telefonicznym nękaniem? (Cztery pory roku/Jedynka)
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: Antonio Guillem/shutterstock.com

- Zgodnie z przepisami prawa telekomunikacyjnego tego rodzaju połączenia poprzedzone powinny byc zgodą, a więc najpierw podmiot powinien od nas odebrać zgodę na takie działania, a dopiero potem w jakiejkolwiek formie przesyłać do nas swoją marketingową ofertę czy zachęcać nas do czegokolwiek - mówi w audycji "Cztery pory roku" dyrektor zespołu ds. sektora prywatnego w Urzędzie Ochrony Danych Osobowych Weronika Kowalik.

Jak rozwiązać tę sytuację? Do kogo się zgłosić? Zapraszamy do wysłuchania całej rozmowy.

***

Tytuł audycji: Cztery pory roku

Prowadzi: Roman Czejarek

Reporter: Maciej Oswald

Gość: Weronika Kowalik (dyrektor zespołu ds. sektora prywatnego w Urzędzie Ochrony Danych Osobowych)

Data emisji: 4.10.2018

Godzina emisji: 10.10

kh

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak