X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

"Pies to nie żaden akumulator, ani inna stara pralka"

Ostatnia aktualizacja: 17.12.2012 14:03
W internecie rekordy popularności bije spot kampanii społecznej "Mafia dla psa". Kulisy powstania produkcji zdradzili w Jedynce twórcy filmu.
Audio
Kadr ze spotu Mafia dla psa
Kadr ze spotu "Mafia dla psa"Foto: źr. YouTube

Na jednym z popularnych serwisów internetowych spot "Mafia dla psa" zanotował już ponad 2 mln odsłon. Reżyser filmu, Kazimierz Zbąski przyznał w "Czterech porach roku", że zainspirował się pewną brytyjską kampanią społeczną z udziałem znanego aktora i byłego piłkarza Vinniego Jones'a.

- To film, gdzie zły świat mówi o dobrych rzeczach. Postanowiłem zrobić coś podobnego w Polsce. Chodziło mi o kampanię społeczną, którą sam chciałbym zobaczyć. To dlatego jest ona taka mocna, opowiedziana trochę jak "South Park". Może jest i kontrowersyjna, choć bardziej chodziło mi o to, by ludzi rozśmieszała - mówił.

Nakręcony spot przypomina kino gangsterskie, a w główną rolę wciela się Piotr Cyrwus, czyli słynny "Rysiek z Klanu". Zdjęcia trwały dwa tygodnie, a wszyscy zangażowani w projekt zgodzili się pracować za darmo.

- Kazimierz jest profesjonalnym filmowcem. To samo dotyczy Marii Zbąskiej, która była odpowiedzialna za zdjęcia. W ogóle cała ekipa, którą skompletowaliśmy, to byli profesjonaliści i to im zawdzięczamy poziom tego filmu - podkreślała Matylda Zoe-Schmidt z firmy Timecode, producentka spotu.

Posłuchaj całej rozmowy Romana Czejarka i jego gości.

pg

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Twoje dziecko nie odchodzi od kompa? Może być chore!

Ostatnia aktualizacja: 17.07.2012 23:10
Obecnie z Internetu przynajmniej raz w tygodniu korzysta w Polsce aż 98 proc. dzieci w wieku 9-16 lat. Większość zagląda do sieci codziennie. To bardzo niepokojące dane.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Pijany, niepijany - sprawdź czy nie potrzebuje pomocy

Ostatnia aktualizacja: 22.11.2012 15:18
- Badania przeprowadzone w Europie Zachodniej i USA dowiodły, że nieudzielenie pierwszej pomocy kończy się śmiercią poszkodowanego zdecydowanie częściej niż w skutek prostych czynności, które podejmuje osoba bez ukończonego kursu - mówił w Jedynce Grzegorz Kaczmarski, ratownik medyczny.
rozwiń zwiń