X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

"Canti Espositi". Muzyka stała się eksponatem w galerii

Ostatnia aktualizacja: 19.05.2018 11:44
Na ekspozycji "Canti Espositi" na I Międzynarodowej Wystawie Piosenki w Galerii Sztuki Współczesnej w Opolu można oglądać siedem prac artystów współczesnych. Wystawa potrwa do 24 czerewca.
Audio
Plakat wystawy Canti Espositi
Plakat wystawy "Canti Espositi"Foto: GSW Opole

Artyści prezentujący swoje dzieła łączą sztuki wizualne z muzyką. Na wystawę składają się m.in. wielkoformatowe i spektakularne instalacje dźwiękowe, których głównym modułem są głośniki w formie rzeźb. Na zwiedzających czekają też trzy sceny, których nagłośnienie zaprojektowali artyści.

Wystawę otwiera instalacja audio Konrada Smoleńskiego, złożona z 20 ogromnych kolumn trójdrożnych. Brzmienie, które z nich słyszymy, jest sześciokanałowym dźwiękiem bazującym na brudach i trzaskach dźwiękowych, które zazwyczaj są usuwane z nagrań.

Na drugim piętrze jest praca Cathy van Eck, kompozytorki, artystki dźwięku i badaczki historii sztuki. Artystka wykorzystuje sporych rozmiarów wiszący żółty głośnik.

Inni artyści zaproszeni na Canti Espositi to Sebastian Buczek, tworzący na pograniczu sztuk wizualnych, muzyki eksperymentalnej i technik audio, Gizela Mickiewicz, autorka obiektów, instalacji i rysunków, a także Vladan Radovanović, serbski kompozytor, Łukasz Rodziewicz, autor tekstów, obiektów audio, dźwięków oraz Łukasz Sosiński, twórca obiektów, instalacji i fotografii.

O wystawie i jej muzycznym obliczu mówił kurator Michał Libera.

W audycji wyemitowaliśmy również reportaż pt. "Szlakiem błękitnej nostalgii" zrealizowany przez Ewę Michałowską przy współpracy Wiesława Paszty.

***

Tytuł audycji: "Kulturalna Jedynka"

Prowadzi: Michał Montowski

Gość: Michał Libera (kurator wystawy "Canti Espositi")

Data emisji: 18.05.2018

Godzina emisji: 21.10

ag/mg

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

"Dźwięki i zapachy" - Alicja Grembowicz

Ostatnia aktualizacja: 05.09.2017 09:29
Reportaż nagrodzony na Prix Bohemia 2017 będzie reprezentował polską radiofonię na tegorocznym festiwalu Premios Ondas w Barcelonie.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Czy cisza jest towarem luksusowym?

Ostatnia aktualizacja: 04.11.2017 16:10
Żyjemy w czasach hałasu. Dźwięki atakują nas ze wszystkich stron: szum samochodów, komputerów, dzwonki telefonów, sami to potęgujemy słuchając wiadomości, muzyki...
rozwiń zwiń