X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Szybka strona internetowa to połowa sukcesu w e-handlu

Ostatnia aktualizacja: 21.09.2018 12:00
Z Internetu korzysta w Polsce prawie 30 milionów osób, czyli około 80 procent wszystkich obywateli. Z ostatnich badań statystycznych stron www wynika, że ogromna jest też skala ruchu na polskich serwisach z zagranicy.
Audio
  • Na co powinien zwracać uwagę polski rynek e-handlu, by nie tracić potencjalnych klientów - o tym była mowa w audycji Aleksandry Tycner - na antenie radiowej Jedynki.
Z Internetu korzysta w Polsce blisko 30 mln osób.
Z Internetu korzysta w Polsce blisko 30 mln osób.Foto: Pixabay

Na to powinien większą uwagę skierować rynek e-commerce - mówił w radiowej Jedynce Krzysztof Cebrat, prezes spółki nazwa.pl, największego dostawcy usług hostingowych w Polsce.

Szybka strona www to więcej transakcji

- Istotą jest szybkość ładowania się stron www - kwestia zasadnicza zwłaszcza dla handlu internetowego - dodał.

Gdy strona ładuje się ponad 5 sekund, o 40 procent spada liczba potencjalnych transakcji. Wartość rynku e-commerce w Polsce ma w tym roku przekroczyć 40 miliardów zł.

Przy wolno działających serwisach straty mogłyby sięgać 16 miliardów zł - wyliczał Cebrat. Dlatego duże znaczenie dla szybkości ładowania się stron mają najnowocześniejsze serwery DNS Anycast, które spółka ma np. we Frankfurcie i Amsterdamie.

- Jak pokazuje raport, największą grupę użytkowników odwiedzających krajowe strony, bo 21 proc., stanowią internauci pochodzący z Europy - wyjaśniał Rafał Lorenc, dyrektor IT. Na Zachodzie szybkość ładowania się stron jest zasadniczo większa - podkreślił.

Serwer ma znaczenie

Nowoczesne serwery spółki nazwa.pl zlokalizowane są w kilkunastu miastach na 6 kontynentach. A  czasach globalizacji  korzystanie z usługodawcy hostingowego, który  optymalizuje szybkość działania stron www nie tylko w Polsce, ale również poza jej granicami, oznacza  realne zyski.

Aleksandra Tycner, ak, NRG

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

E-handel: rosną zakupy żywności przez internet: coraz więcej produktów świeżych i ciężkich

Ostatnia aktualizacja: 28.08.2017 12:49
Wartość sprzedaży produktów spożywczych przez internet w Polsce wzrośnie do 2020 r. 2,5 mld zł.   
rozwiń zwiń

Czytaj także

Elektroniczna rewolucja w zakupach

Ostatnia aktualizacja: 04.10.2017 07:00
Już niedługo możemy być świadkami dużej zmiany w tym jak robimy zakupy – tradycyjne paragony zdają się odchodzić do lamusa.
rozwiń zwiń

Czytaj także

USA: rekordowe obroty sklepów internetowych w Czarny Piątek

Ostatnia aktualizacja: 26.11.2017 09:40
Czarny Piątek w Stanach Zjednoczonych przyniósł rekordową sprzedaż przez internet. Obroty sklepów internetowych były prawie o 18 proc. wyższe niż przed rokiem.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Sklep przyszłości: bez kasy, portfela z wirtualną ekspozycją

Ostatnia aktualizacja: 07.04.2018 10:10
Aplikacja wykrywająca klienta i podpowiadająca mu co kupić, jeszcze przed wejściem do sklepu, diody prowadzące do produktu na półce, zakupy bez kolejek do kasy - tak nowe technologie zmienią handel.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Chatboty wkraczają do handlu, ale jeszcze im nie ufamy

Ostatnia aktualizacja: 21.06.2018 15:10
21 proc. konsumentów miało okazję korzystać z usług głosowych lub tekstowych asystentów podczas zakupów w sieci. Nazywa się to handlem konwersacyjnym. A jakie ten handel ma znaczenie dla przeciętnego konsumenta w radiowej Jedynce wyjaśnia Tomasz Matusiak z Naczelnej Redakcji Gospodarczej Polskiego Radia. 
rozwiń zwiń

Czytaj także

Amazon dostrzegł potencjał sektora MŚP

Ostatnia aktualizacja: 17.09.2018 15:42
Potentat handlu internetowego Amazon uruchomił nową stronę poświęconą wyłącznie produktom sprzedawanym za jego pośrednictwem przez firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw - poinformowała agencja AP.
rozwiń zwiń