X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Pierwsze 10 sekund. Jak zrobić najlepsze wrażenie?

Ostatnia aktualizacja: 06.12.2014 03:15
Reklamy kreują wizerunek ładnych ludzi: szczupłych, zgrabnych, wysportowanych. - To nie znaczy, że tacy jesteśmy, ale tacy chcielibyśmy być - mówi Marcin Kalkhoff, specjalista od analizy potencjału marek.
Audio
  • Jak zrobić najlepsze wrażenie? (Problem z głowy/ Jedynka)
Schludny wygląd dowodzi, że panujesz nad sytuacją, spokojny pewny ton głosu - kompetencji. W kształtowaniu pozytywnego pierwszego wrażenia liczą się zmysły wzroku, słuchu i węchu
Schludny wygląd dowodzi, że panujesz nad sytuacją, spokojny pewny ton głosu - kompetencji. W kształtowaniu pozytywnego pierwszego wrażenia liczą się zmysły wzroku, słuchu i węchuFoto: East News/Glow Images

Mechanizm wywierania pierwszego wrażenia to proces trwający zaledwie 10 sekund. Podświadomość analizuje i ocenia wrażenia uzyskane głównie za pomocą zmysłu: wzroku, słuchu oraz węchu. Jeśli nie zaciekawimy naszym wyglądem, nie przekonamy tonem głosu, pracę dostanie ktoś inny, a na randkę pójdzie ta osoba, która wygląda jak gwiazda filmowa. Psycholog biznesu Dariusz Duma wyjaśnia, że nie chodzi tu o przesadę lecz wiarygodność. - Pierwszym wrażeniem jesteśmy w stanie zrujnować to, co chcemy powiedzieć - tłumaczy.

Marcin Kalkhoff, strateg marketingowy uważa, że największą siłę ma przekaz wizualny. - Naturalnie wolimy oglądać ludzi ładnych, bo sprawia to większą przyjemność. Idealnie jest, gdy dana osoba łączy pozytywne cechy fizyczne i psychiczne - wyjaśnia. Kiedy komuś nie dostaje urody, brak ten kompensujemy uwypuklaniem jego talentów bądź pozytywnych cech charakteru. To też ważna wskazówka dla każdego, kto świadomie kreuje swój wizerunek.
***

Tytuł audycji: Problem z głowy

Prowadził: Artur Wolski

Goście: Dariusz Duma, psycholog biznesu oraz Marcin Kalkhoff, strateg marketingowy, specjalista od analizy potencjału marek oraz ich relacji z konsumentami

Materiał dźwiękowy przyggotowała: Agnieszka Ciecierska

Data emisji: 5.12.2014
Godzina emisji: 21.14
(sm/asz)

Zobacz więcej na temat: Artur Wolski praca psychologia
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Co człowiek jest w stanie zrobić dla poprawy wyglądu?

Ostatnia aktualizacja: 14.10.2014 16:23
W audycji "Seksosfera" wyjaśniliśmy dlaczego w odwiecznej rywalizacji duszy z ciałem najczęściej zwycięża ciało. Atrakcyjny wygląd, muskulatura i zadbana skóra sprawiają, że nawet wielki intelekt, ale obleczony w nędznej jakości ciało, przegrywa walkę o powodzenie u płci przeciwnej.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Tajniki komunikacji niewerbalnej - zdemaskuj kłamcę, doceń uśmiech

Ostatnia aktualizacja: 08.11.2014 19:51
- Znajomość komunikacji niewerbalnej pozwala nam budować wspaniałe relacje z bliskimi i współpracownikami. Nie wystarczy jednak analiza jednego gestu - mówi dr Monika Maj-Osytek.
rozwiń zwiń