Nadchodzą czasy pracowników? Są pierwsze oznaki zmian

Ostatnia aktualizacja: 12.01.2016 11:26
- Modele zarządzania zmieniają się wraz ze wzrostem świadomości. Powoduje to, że relacje międzyludzkie wychodzą na pierwszy plan - mówi w radiowej Jedynce Beata Kosiacka, trenerka rozwoju osobistego.
Audio
  • Wynik czy ludzie - co jest w firmie ważniejsze? (Problem z głowy/Jedynka)
- Rodzimy się jako jednostki bardzo twórcze i chcemy wnosić swój wkład. Jeżeli o tym się zapomina, stajemy się tylko trybikami w maszynie - mówi Beata Kosiacka
- Rodzimy się jako jednostki bardzo twórcze i chcemy wnosić swój wkład. Jeżeli o tym się zapomina, stajemy się tylko trybikami w maszynie - mówi Beata KosiackaFoto: Glow Images/East News

Ten trend sprzyjający humanizowaniu miejsc pracy, zdaniem Beaty Kosiackiej, wpływa pozytywnie również na osiągane przez pracowników wyniki. - Zaczęto bardziej doceniać to, w jaki sposób ludzie ze sobą współpracują i dbać o to, żeby te kontakty były na jak najwyższym poziomie, żeby zauważać odpowiednio wcześnie sytuacje konfliktowe - tłumaczy założycielka Babskiej Dżungli.

Jak z kolei zaobserwował Michał Kubik choć zmiana w podejściu, głównie kadry zarządzającej, rzeczywiście następuje, to wciąż jest to proces powolny. - Wielokrotnie spotykam się z taką opinią wśród ludzi, z którymi pracuję, że biznes jest po to, żeby robić wyniki. Na szczęście coraz częściej pojawiają się głosy, że ważne jest również to, jak ludzie spełniają się w swojej pracy - podkreśla coach i terener rozwoju osobistego.

Z audycji można dowiedzieć się również o rodzajach motywacji i roli, jaką pełni w tym względzie wynagrodzenie. Ponadto Brygida Denisiuk – trenerka rozwoju osobistego, coach, ale i menedżerka - opowiada, w jaki niestandardowy sposób zarządza swoim zespołem.

***

Tytuł audycji: Problem z głowy

Prowadzi: Nina Harbuz-Karczmarewicz

Goście: Brygida Denisiuk, Beata Kosiacka i Michał Kubik (trenerzy rozwoju osobistego)

Data emisji: 11.01.2016

Godzina emisji: 23.15

pg/asz

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Pierwsze 10 sekund. Jak zrobić najlepsze wrażenie?

Ostatnia aktualizacja: 06.12.2014 03:15
Reklamy kreują wizerunek ładnych ludzi: szczupłych, zgrabnych, wysportowanych. - To nie znaczy, że tacy jesteśmy, ale tacy chcielibyśmy być - mówi Marcin Kalkhoff, specjalista od analizy potencjału marek.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Mniej rzeczy to więcej wspomnień. Jak być minimalistą?

Ostatnia aktualizacja: 27.10.2015 03:27
- Gdy wyrzuciłam zasuszone ślubne róże zdałam sobie sprawę, że wraca do mnie więcej ciepłych wspomnień - opowiada Anna Mularczyk-Meyer, autorka książki "Minimalizm po polsku".
rozwiń zwiń