Telekomunikacja - nie daj się zwieść tej nazwie

Ostatnia aktualizacja: 16.06.2015 22:11
Zaczęło się od telefonu z propozycją nowej, korzystniejszej umowy na telefon komórkowy. Dokumenty do podpisu dostarczył kurier, a słuchacz na swoje nieszczęście się podpisał.
Audio
  • Nie daj się nabić podstępną umowę (Wszystko, co chciałbyś wiedzieć i nie boisz się zapytać/ Jedynka)
Przy wyborze operatora i podpisaniu umowy trzeba być ostrożnym
Przy wyborze operatora i podpisaniu umowy trzeba być ostrożnym Foto: Glow Images/East News

Nadawcą miała być rzekomo firma Orange (dawniej TPSA, zwana potocznie Telekomunikacją), której mężczyzna faktycznie był klientem. Okazało się, że został oszukany, a za ofertą stała firma Telekomunikacja dla domu S.A.

Podobnych spraw jest wiele i często kończą się w sądzie. Warto jednak pamiętać, że istnieje Urząd Ochrony Konkrecji i Konsumentów, gdzie po pomoc w imieniu słuchacza Jedynki zwrócił się Janusz Weiss.

***

Tytuł audycji: Wszystko, co chciałbyś wiedzieć i nie boisz się zapytać

Prowadzi: Janusz Weiss

Goście: Wojciech Jabczyński (rzecznik Orange), Paweł Ratyńki (Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów)

Data emisji: 15.06.2015

Godzina emisji: 17.30

Z pytaniami do Janusza Weissa można dzwonić pod nr tel: . Można też pisać na adres: weiss@polskieradio.pl.

tj

Czytaj także

Szykujesz się na wojnę z firmą telekomunikacyjną? Przeczytaj te rady

Ostatnia aktualizacja: 06.11.2013 17:31
Internet, telefon stacjonarny, telefon komórkowy lub telewizja kablowa to usługi, z którymi często mamy kłopot, a z których powszechnie korzystamy. Według zapewnień konsultantów miały działać niezawodnie. W "Czterech porach roku" radzimy jak składać reklamacje na złe działanie usług telekomunikacyjnych.
rozwiń zwiń