X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Orange nie daje szansy na zapoznanie się z umową?

Ostatnia aktualizacja: 13.10.2015 15:03
Słuchacz skarży się, że nie może spokojnie przeczytać umowy, którą zamierza podpisać z operatorem telekomunikacyjnym.
Audio
  • Orange nie daje szansy na zapoznanie się z umową? (Wszystko, co chciałbyś wiedzieć.../Jedynka)
Aplikacje na smartfonie
Aplikacje na smartfonieFoto: pixabay.com

Mężczyzna przyjął ofertę przedłużenia umowy złożoną mu drogą telefoniczną. Gdy z umową przyjechał kurier, poprosił, by zostawił mu dokument, bo chciał szczegółowo się z nim zapoznać. W odpowiedzi usłyszał, że to niemożliwe.

Kurier zabrał więc umowę z powrotem, a klient zadzwonił na infolinię operatora, czy może zapoznać się z umową w punkcie obsługi klienta. Ponownie okazało się, że to niemożliwe. - Wynika to z aktualnych promocji. Firmy telekomunikacyjne tak prowadzą sprzedaż, że w określonych kanałach sprzedaży mają różne oferty - tłumaczy w radiowej Jedynce Wojciech Jabłczyński z firmy Orange.

Co gorsza, na infolinii słuchacz dowiedział się również, że nie może otrzymać propozycji umowy drogą mailową. - W tej chwili pracujemy jeszcze nad tym rozwiązaniem - przyznaje Wojciech Jabłczyński.

Z audycji dowiesz się, jakie prawa ma klient firmy telekomunikacyjnej zawierając umowę poza salonem, czy można od niej odstąpić i na jakich zasadach.

***

Tytuł audycji: Wszystko, co chciałbyś wiedzieć i nie boisz się zapytać

Prowadzi: Janusz Weiss

Gość: Wojciech Jabłczyński (rzecznik Orange Polska)

Data emisji: 12.10.2015

Godzina emisji: 17.30

Z pytaniami do Janusza Weissa można dzwonić pod nr tel: 22 645 21 55. Można też pisać na adres: weiss@polskieradio.pl.

pg/tj

Zobacz więcej na temat: Janusz Weiss orange telefon
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Infolinia chce Cię nagrywać, nie dając wyboru? Ty też nie daj jej wyboru

Ostatnia aktualizacja: 14.04.2014 18:16
- Co do zasady konsument powinien mieć kilka możliwości kontaktu z przedsiębiorcą. Telefon w wielu przypadkach jest dodatkową formą. Jeżeli konsument nie zgadza się na nagranie, wówczas może skorzystać z e-maila albo wizyty w placówce - mówiła w Jedynce rzecznik Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Numer 112 dostępny będzie także przez SMS

Ostatnia aktualizacja: 10.09.2015 16:50
- Według mojej wiedzy jest to kwestia mniej więcej roku. Najpierw bowiem spełnione muszą zostać wymagania administracyjne - mówi Artur Koziołek, rzecznik Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji.
rozwiń zwiń