Orange nie daje szansy na zapoznanie się z umową?

Ostatnia aktualizacja: 13.10.2015 15:03
Słuchacz skarży się, że nie może spokojnie przeczytać umowy, którą zamierza podpisać z operatorem telekomunikacyjnym.
Audio
  • Orange nie daje szansy na zapoznanie się z umową? (Wszystko, co chciałbyś wiedzieć.../Jedynka)
Aplikacje na smartfonie
Aplikacje na smartfonieFoto: pixabay.com

Mężczyzna przyjął ofertę przedłużenia umowy złożoną mu drogą telefoniczną. Gdy z umową przyjechał kurier, poprosił, by zostawił mu dokument, bo chciał szczegółowo się z nim zapoznać. W odpowiedzi usłyszał, że to niemożliwe.

Kurier zabrał więc umowę z powrotem, a klient zadzwonił na infolinię operatora, czy może zapoznać się z umową w punkcie obsługi klienta. Ponownie okazało się, że to niemożliwe. - Wynika to z aktualnych promocji. Firmy telekomunikacyjne tak prowadzą sprzedaż, że w określonych kanałach sprzedaży mają różne oferty - tłumaczy w radiowej Jedynce Wojciech Jabłczyński z firmy Orange.

Co gorsza, na infolinii słuchacz dowiedział się również, że nie może otrzymać propozycji umowy drogą mailową. - W tej chwili pracujemy jeszcze nad tym rozwiązaniem - przyznaje Wojciech Jabłczyński.

Z audycji dowiesz się, jakie prawa ma klient firmy telekomunikacyjnej zawierając umowę poza salonem, czy można od niej odstąpić i na jakich zasadach.

***

Tytuł audycji: Wszystko, co chciałbyś wiedzieć i nie boisz się zapytać

Prowadzi: Janusz Weiss

Gość: Wojciech Jabłczyński (rzecznik Orange Polska)

Data emisji: 12.10.2015

Godzina emisji: 17.30

Z pytaniami do Janusza Weissa można dzwonić pod nr tel: 22 645 21 55. Można też pisać na adres: weiss@polskieradio.pl.

pg/tj

Zobacz więcej na temat: Janusz Weiss orange telefon

Czytaj także

Infolinia chce Cię nagrywać, nie dając wyboru? Ty też nie daj jej wyboru

Ostatnia aktualizacja: 14.04.2014 18:16
- Co do zasady konsument powinien mieć kilka możliwości kontaktu z przedsiębiorcą. Telefon w wielu przypadkach jest dodatkową formą. Jeżeli konsument nie zgadza się na nagranie, wówczas może skorzystać z e-maila albo wizyty w placówce - mówiła w Jedynce rzecznik Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Numer 112 dostępny będzie także przez SMS

Ostatnia aktualizacja: 10.09.2015 16:50
- Według mojej wiedzy jest to kwestia mniej więcej roku. Najpierw bowiem spełnione muszą zostać wymagania administracyjne - mówi Artur Koziołek, rzecznik Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji.
rozwiń zwiń