X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Faktura za wycieczkę dopiero po powrocie?

Ostatnia aktualizacja: 30.10.2015 20:00
Słuchaczka płacąc za zagraniczną wycieczkę chciała dostać fakturę. W biurze podróży odmówiono jej i powiedziano, że fakturę dostanie ale po powrocie z wycieczki.
Audio
  • Kiedy biuro podróży powinno wystawić fakturę? ( Wszystko, co chciałbyś wiedzieć i nie boisz się zapytać/Jedynka)
Prawo dopuszcza przypadki w których klient biura podróży otrzymuje fakturę dopiero po powrocie z wykupionej wycieczki
Prawo dopuszcza przypadki w których klient biura podróży otrzymuje fakturę dopiero po powrocie z wykupionej wycieczkiFoto: Glow Images/East News

Jak wyjaśnia Ewa Szkodzińska z Warszawskiej Izby Skarbowej ustawa o podatki od towarów i usług wyraźnie mówi, że na żądanie nabywcy usługi podatnik jest zobowiązany do wystawienia faktury. - Może to być wpłata zaliczki, może to być uiszczenie całej kwoty. Ustawa dokładnie precyzuje, kiedy dokumentu musi być wystawiony - podkreśla rozmówczyni Janusza Weissa.

Czytaj i słuchaj także >>
obuwie buty
Pułapki i trudy reklamacji butów

W jakich przypadkach fakturę można otrzymać dopiero po powrocie? Gdzie reklamować brak niemożność uzyskania dokumentu? Zapraszamy do wysłuchania całej audycji!

***

Tytuł audycji: Wszystko, co chciałbyś wiedzieć i nie boisz się zapytać

Prowadzi: Janusz Weiss

Gość: Ewa Szkodzińska (Warszawska Izba Skarbowa)

Data emisji: 30.10.2015

Godzina emisji: 17.30

Z pytaniami do Janusza Weissa można dzwonić pod nr tel: 22 645 21 55. Można też pisać na adres: weiss@polskieradio.pl.

gs/ag

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak