Ekspert: kampania wyborcza przenosi się do mediów społecznościowych

Ostatnia aktualizacja: 10.09.2018 12:50
- Wybory do samorządu terytorialnego są specyficzne, bo wyborcy większość kandydatów po prostu znają - powiedział Robert Stępowski na antenie Jedynki. Specjalista od marketingu mówił o kampanii przed nadchodzącymi wyborami samorządowymi.
Audio
  • Robert Stępowski o tegorocznej kampanii wyborczej (JW samo południe/Jedynka)
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: De Visu / Shutterstock.com

Ekspert mówił o metodach, które pozwalają na dobry wynik w wyborach. Jedną z nich jest tzw. kampania door-to-door, która polega na odwiedzaniu potencjalnego wyborcy w domu. Zdaniem Roberta Stępowskiego to sprawdzony, lecz niełatwy sposób. - Trudno pójść do kogoś do domu, spojrzeć mu w oczy, powiedzieć, że się pewne rzeczy zrobi - powiedział. 

Autor książki "Jak wygrać wybory samorządowe 2018?" zauważył, że kampania wyborcza coraz bardziej przenosi się do mediów społecznościowych, co ma pewne negatywne skutki. - Pojawiają się masy nieprawdziwych profili, komentarzy, fake newsów i ta kampania nie jest taka, jaka być powinna - powiedział.

Innym elementem na pozyskanie głosów wyborców są polityczne wiece. Zdaniem eksperta Roberta Stępowskiego warto na takie wydarzenia pójść, bo można wtedy poznać swojego kandydata, jednak podkreślił, że "są to w dużej mierze spektakle". - Wszyscy są przygotowani, przyprowadzają swoje grupy sympatyków. Chodzi o to, żeby dobrze wypaść - powiedział.

Zapraszamy do wysłuchania całej audycji.

***

Audycja: W samo południe

Prowadzi: Henryk Szrubarz

Gość: Robert Stępowski (specjalista od marketingu, autor książki "Jak wygrać wybory samorządowe 2018?")

Data emisji: 10.09.2018

Godzina emisji: 12.17

msze/abi

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak