X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Ekspert: kampania wyborcza przenosi się do mediów społecznościowych

Ostatnia aktualizacja: 10.09.2018 12:50
- Wybory do samorządu terytorialnego są specyficzne, bo wyborcy większość kandydatów po prostu znają - powiedział Robert Stępowski na antenie Jedynki. Specjalista od marketingu mówił o kampanii przed nadchodzącymi wyborami samorządowymi.
Audio
  • Robert Stępowski o tegorocznej kampanii wyborczej (JW samo południe/Jedynka)
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: De Visu / Shutterstock.com

Ekspert mówił o metodach, które pozwalają na dobry wynik w wyborach. Jedną z nich jest tzw. kampania door-to-door, która polega na odwiedzaniu potencjalnego wyborcy w domu. Zdaniem Roberta Stępowskiego to sprawdzony, lecz niełatwy sposób. - Trudno pójść do kogoś do domu, spojrzeć mu w oczy, powiedzieć, że się pewne rzeczy zrobi - powiedział. 

Autor książki "Jak wygrać wybory samorządowe 2018?" zauważył, że kampania wyborcza coraz bardziej przenosi się do mediów społecznościowych, co ma pewne negatywne skutki. - Pojawiają się masy nieprawdziwych profili, komentarzy, fake newsów i ta kampania nie jest taka, jaka być powinna - powiedział.

Innym elementem na pozyskanie głosów wyborców są polityczne wiece. Zdaniem eksperta Roberta Stępowskiego warto na takie wydarzenia pójść, bo można wtedy poznać swojego kandydata, jednak podkreślił, że "są to w dużej mierze spektakle". - Wszyscy są przygotowani, przyprowadzają swoje grupy sympatyków. Chodzi o to, żeby dobrze wypaść - powiedział.

Zapraszamy do wysłuchania całej audycji.

***

Audycja: W samo południe

Prowadzi: Henryk Szrubarz

Gość: Robert Stępowski (specjalista od marketingu, autor książki "Jak wygrać wybory samorządowe 2018?")

Data emisji: 10.09.2018

Godzina emisji: 12.17

msze/abi

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak