"Olbrzymia skala, pracują bardzo intensywnie". Prezes PFN o filmach promujących Polskę

Ostatnia aktualizacja: 23.12.2020 13:35
- Mamy informacje telemetryczne o zasięgach na poziomie 60 mln odbiorców, to jest olbrzymia skala - powiedział w Programie 1 Polskiego Radia Marcin Zarzecki, prezes Polskiej Fundacji Narodowej, pytany o oddziaływanie filmów Petera Greenberga powstałych przy wsparciu PFN. - Te filmy pracują bardzo intensywnie - dodał. 
Prezes PFN Marcin Zarzecki
Prezes PFN Marcin ZarzeckiFoto: Jakub Kaminski/East News

Polska Fundacja Narodowa podsumowała 2020 rok. Jak mówił w Programie 1 Polskiego Radia prezes PFN Marcin Zarzecki, był to m.in. rok globalnych kampanii informacyjnych w światowych mediach - "Financial Times", "Wall Street Journal" i "Washington Post". Wskazał, że Fundacja włącza się także w produkcję filmów, w tym obrazów powstałych we współpracy z WFDiF i TVP.

663.jpg
"Fight to Vote". Współtworzony przez PFN film o walce polskich kobiet o prawa wyborcze

Nawet 60 mln odbiorców

- W tym roku Polska Fundacja Narodowa skończyła film "Hidden Poland", kolejny film Petera Greenberga po "Poland: The Royal Tour" - podkreślił Marcin Zarzecki. Oba filmy można zobaczyć na platformie Amazon Prime geolokalizowanej w Stanach Zjednoczonych - wskazał Gość "W samo południe".

Pytany, jak projekty Greenberga - "Poland: The Royal Tour", w którym reżysera po Polsce oprowadzał premier Mateusz Morawiecki"Hidden Poland" oddziałują na publiczność, rozmówca Polskiego Radia odparł, że "oba projekty w niesamowicie skuteczny sposób opowiadają o Polsce". - Projekt "Poland: The Royal Tour" jest cały czas emitowany w ponad 340 amerykańskich stacjach, w tym w PBS. Mamy informacje telemetryczne o zasięgach na poziomie 60 mln odbiorców. To jest olbrzymia skala - wskazał Marcin Zarzecki. 

Czytaj także: 

Dodał, że oba filmy są wyświetlane m.in. w hotelach Polskiego Holdingu Hotelowego, są także licencjonowane na potrzeby innych instytucji, którym taka treść jest potrzebna i których cele są zbieżne z celami PFN. - Te filmy pracują, bardzo intensywnie i opowiadają o Polsce w ciekawy sposób - wskazał Marcin Zarzecki. 


Posłuchaj
08:32 PFN-WSP-23122020PR1_MPLS 2020_12_23-12-35-08.mp3 Prezes Polskiej Fundacji Narodowej Marcin Zarzecki o działaniach Fundacji w 2020 roku ("W samo południe"/ Jedynka)

 

W rozmowie więcej o działaniach Polskiej Fundacji Narodowej w 2020 roku. Zachęcamy do wysłuchania nagrania. 

***

Audycja: "W samo południe"

ProwadzącyMagdalena Ogórek

GośćMarcin Zarzecki (prezes Polskiej Fundacji Narodowej)

Data emisji: 23.12.2020

Godzina emisji: 12.30


mbl/ans 

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

PFN wspiera promocję polskich firm meblarskich. Zakończyły się targi High Point w USA

Ostatnia aktualizacja: 28.10.2020 05:00
W dniach 13-21 października 2020 r. odbyły się największe targi meblowe w USA – w High Point w Karolinie Północnej. Stanowiły one pierwsze międzynarodowe wydarzenie meblarskie tej skali, które udało się z powodzeniem zorganizować od początku pandemii.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Wyłoniono laureatów konkursu "O tempora, o mores - Archiwum Pandemii 2020"

Ostatnia aktualizacja: 06.11.2020 13:18
Rozstrzygnięto konkurs "O tempora, o mores - Archiwum Pandemii 2020" zorganizowany przez Polską Fundację Narodową we współpracy z Naczelną Dyrekcją Archiwów Państwowych w ramach akcji "Archiwum Pandemii A.D. 2020".
rozwiń zwiń