X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Kampania wyborcza okiem wydawców

Ostatnia aktualizacja: 25.09.2015 04:00
Tematem pierwszej odsłony "Wieczoru wydawców" stała się kampania przed wyborami parlamentarnymi oraz zapowiadane debaty telewizyjne kandydatów.
Audio
  • Kampania wyborcza i kryzys migracyjny (Wieczór wydawców/Jedynka)
Kampania wyborcza okiem wydawców
Foto: Polskie Radio

Nie dało się także uniknąć najgorętszego aktualnie tematu - sprawy uchodźców, która porusza całą Europę.

Wydawcy, redaktorzy, producenci - to oni zadecydowali o tym, co państwo usłyszeli dziś w radiowych wiadomościach, przeczytali w gazetach bądź zobaczyli w telewizji. Czym kierują się w swoim wyborze - o tym z gośćmi rozmawiają dziennikarze i wydawcy Radiowej Jedynki.

Za jaki grzech - zdaniem Ryszarda Holzera - twórcy polskich telewizji trafią do piekła? Jakie są relacje polityków z dziennikarzami? Czym jest autoryzacja i kogo to narzędzie chroni? Posłuchaj całej audycji.

***

Tytuł audycji: Wieczór wydawców 

Prowadzi: Henryk Szrubarz

Goście: Ryszard Holzer ("Newsweek"), Marcin Leśkiewicz (wydawca "Wstajesz i wiesz" w TVN24), Paweł Moskalewicz (redaktor naczelny dwutygodnika "Forum")

Data emisji: 24.09.2015

Godzina emisji: 23.14

asz

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Beata Tadla: zaczynałam jako uczennica, nie miałam pojęcia o dziennikarstwie

Ostatnia aktualizacja: 05.08.2013 15:19
Trudno w to uwierzyć, ale pierwszą pracę w mediach Beata Tadla rozpoczęła 20 lat temu. Było to lokalne radio w rodzinnej Legnicy.
rozwiń zwiń

Czytaj także

"Wyznania hieny" Piotra Mieśnika: przerażające jest, że ludzie wierzą tabloidom bezgranicznie

Ostatnia aktualizacja: 30.10.2014 14:02
- Pisałem tę książkę z intencją pokazania ludziom, co konsumują medialnie. W tabloidzie nie szanuje się czytelników, a czyni z nich "targety", które można nabić w butelkę, rozniecić ich emocje i zarobić - powiedział w radiowej Jedynce dziennikarz Piotr Mieśnik, który opisał swoją pracę w tabloidzie.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Internauci wykończą media papierowe?

Ostatnia aktualizacja: 13.04.2015 15:09
- Do kilkunastu procent rocznie spada sprzedaż tytułów w Polsce - mówił w Jedynce dziennikarz Piotr Pacewicz. Jakie są tego konsekwencje?
rozwiń zwiń