X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Fenomen rodzinnej przedsiębiorczości

Ostatnia aktualizacja: 30.04.2016 20:00
- Mój syn, podobnie jak mój ojciec, nie widzi dla siebie miejsca na świecie poza firmą - przyznał Andrzej Jacek Blikle.
Audio
  • Przedsiębiorczość przekazywana z pokolenia na pokolenie (Damska torebka/Jedynka)
Z rodziną dobrze wychodzi się tylko na zdjęciu? Otóż nie
Z rodziną dobrze wychodzi się tylko na zdjęciu? Otóż nieFoto: Glow Images/East News

 - To, co jest ważne, to to, że firmy rodzinne są najczęściej oparte na wartościach godnościowych. Wartością jest uczciwość, rzetelność i trwanie na rynku tak długo, żeby móc przekazać firmę następnemu pokoleniu - dodał.

W Polsce aż 78 proc. wszystkich firm to przedsiębiorstwa rodzinne. - Dla nas rodzina to jest firma. Członkom rodziny wiedzę przekazuje się bardziej przez osmozę niż innym pracownikom, ponieważ po prostu więcej czasu ze sobą spędzamy. W rodzinie łatwiej jest kontynuować idee, pomysły. Można liczyć na wsparcie w trudnych sytuacjach i pełne zaufanie - stwierdził Marek Bernaciak z AMB Technic.

O historii polskiej przedsiębiorczości w audycji "Damska torebka" opowiedział Andrzej Sadowski z Centrum im. Adama Smitha. Z kolei o funkcjonowaniu firm rodzinnych i ich wizerunku porozmawialiśmy z Katarzyną Gierczak-Grupińską z Fundacji Firmy Rodzinne.

***

Tytuł audycji: Damska torebka

Prowadzą: Marta Januszewska, Mira JankowskaMałgorzata Ostrowska-Królikowska

Goście: Katarzyna Gierczak-Grupińska (Fundacja Firmy Rodzinne), Andrzej Sadowski (ekonomista, Centrum im. Adama Smitha)

Data emisji: 30.04.2016

Godzina emisji: 11.14

kk

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Ostatni szczęśliwy dzień w życiu to ten przed ślubem?

Ostatnia aktualizacja: 09.04.2016 12:00
- Ludzie zazwyczaj nie potrafią rozmawiać inaczej niż na poziomie przekonań, bo tak należy, bo inni tak robią. Dopiero, kiedy siadają przy stole z nami, kiedy rozmawiamy o ich emocjach, potrzebach, okazuje się dlaczego naprawdę chcą spędzać święta z rodzicami - mówi Beata Janowska, mediatorka.
rozwiń zwiń