X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Sektor gier wideo ponownie ze wsparciem NCBR

Ostatnia aktualizacja: 18.10.2017 20:00
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju kolejny raz wspiera najlepsze projekty branży gier wideo. Laureaci drugiej już edycji konkursu GameINN otrzymają 93 mln zł dofinansowania.
Audio
  • Sektor gier wideo ponownie ze wsparciem NCBR (Eureka/Jedynka)
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: (fot. sxc.hu)

Jak wskazał w audycji "Eureka" Michał Chomczyk z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, krajowy sektor gier wideo rozwija się bardzo dynamicznie. - Wartość tego rynku była w 2015 roku szacowana na 1,65 mld, w 2016 - 1,85 mld - zwrócił uwagę.

Duży potencjał naszych firm i programistów daje nadzieję na globalny sukces, jednak silna konkurencja na rynkach światowych oznacza konieczność wsparcia ze strony państwa. Dlatego właśnie uruchomiono program GameINN.

Druga edycja konkursu, podobnie jak pierwsza, cieszyła się dużym zainteresowaniem przedsiębiorców, którzy złożyli aż 90 wniosków na łączną kwotę dofinansowania przekraczającą 230 mln zł. W wyniku oceny formalnej i merytorycznej 93 mln zł zostaną przekazane przez NCBR na realizację 38 projektów.

W ramach programu sektorowego GameINN planowane jest przeprowadzenie jeszcze dwóch konkursów. Ogłoszenie kolejnego przewidywane jest na drugi kwartał 2018 roku.

Zapraszamy do wysłuchania całej audycji z cyklu przygotowanego przez radiową Jedynkę przy współpracy z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju, w której rozmawialiśmy także z Piotrem Witkiem, dyrektorem ds. Badań i Rozwoju firmy Utilitia, która uczestniczy w projekcie o tytule: rozwój zdolności echolokacji osób z dysfunkcją wzroku poprzez grę wykorzystującą dźwięki binuarne.

***

Tytuł audycji: Eureka

Prowadzi: Dorota Truszczak

Goście: Michał Chomczyk (Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), Piotr Witek (dyrektor ds. Badań i Rozwoju firmy Utilitia)

Data emisji: 17.10.2017

Godzina emisji: 19.09

kk

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Innowacje w przemyśle taboru szynowego

Ostatnia aktualizacja: 10.10.2017 20:00
Tramwaj bez drutu, pociąg budowany jak samolot, lokomotywa na indywidualne zamówienie - to niektóre projekty, które otrzymały dofinansowanie w ramach programu Innotabor.
rozwiń zwiń