X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Jaką wartość ma sen? Ile powinien trwać?

Ostatnia aktualizacja: 18.01.2018 19:34
Z prac badawczych przeprowadzonych przez brytyjską agencję badawczą OnePoll wynika, że optymalny czas snu wynosi osiem godzin, zaś najlepszą porą, by zasnąć jest godzina 23.07.
Audio
  • Wszystko o śnie. Co zrobić, żeby się dobrze wyspać? (Eureka/Jedynka)
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: Shutterstock.com

45 proc. Polaków twierdzi, że śpi im się lepiej, gdy ich partnera nie ma z nimi w łóżku. Ponad 30 proc. ankietowanych nie może zasnąć, jeżeli w pokoju nie jest całkowicie ciemno, a blisko jedna trzecia, jeżeli w pomieszczeniu nie ma całkowitej ciszy. Większość Polaków śpi na prawym boku z podciągniętymi nogami, mniej niż 5 proc. śpi na plecach. Najczęściej wybieranym strojem do snu są pełne piżamy, zaledwie 10 proc. zasypia bez żadnej odzieży nocnej.

Jaką wartością dla zdrowia jest sen? Ile powinien trwać? Jakie są fazy snu i czym jest bezsenność? Posłuchaj nagrania całej audycji.

***

Tytuł audycji: Eureka

Prowadzi: Artur Wolski

Gość: Ewa Poradowska (psycholog z Ośrodka Medycyny Snu Instytutu Psychiatrii i Neurologii w Warszawie, zajmującą się prowadzeniem zajęć dla pacjentów, diagnostyką psychologiczną oraz psychoterapią i wsparciem psychologicznym)

Data emisji: 18.01.2018

Godzina emisji: 19.10

kk/ag


Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Miód i jego walory zdrowotne

Ostatnia aktualizacja: 02.12.2017 20:31
- Miód, chociaż słodki, nadmiarem słodyczy tłumi apetyt i sprowadza mdłości, kochaj go więc z umiarem - mawiał William Szekspir. Czy brytyjski poeta aby na pewno miał rację?
rozwiń zwiń

Czytaj także

Co zrobić, by ból stawów był mniej dokuczliwy?

Ostatnia aktualizacja: 17.12.2017 10:53
Ok. 10 mln Polaków cierpi z powodu zmian zwyrodnieniowych. Z relacji pacjentów wynika, że najbardziej bolą nas: kolana, barki, ramiona, biodra i dłonie.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Halluksy. Kiedy powinniśmy zoperować stopy?

Ostatnia aktualizacja: 13.01.2018 15:13
- Absolutnie nie powinno się czekać nie wiadomo na co - podkreślił w radiowej Jedynce dr Cezary Michalak.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Lekarz radzi, jak leczyć infekcje laryngologiczne

Ostatnia aktualizacja: 17.01.2018 19:30
Banalny ból ucha, gardła czy nosa może skutecznie obrzydzić nam dzień. Wtedy zamiast samemu się leczyć lepiej pójść po poradę do specjalisty laryngologa.
rozwiń zwiń