X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Jak marki walczą z podrabianiem swoich produktów?

Ostatnia aktualizacja: 18.04.2019 10:54
Okres przedświąteczny to przede wszystkim zakupy. W dyskontach, po bardzo okazyjnych cenach możemy kupić rzeczy, ktore są kojarzone z drogimi markami. To jest swojego rodzaju strategia marketingowa, przynosząca korzyści zarówno dla klienta, jak i dla firmy, chociaż ryzykowna dla "wyższej półki". 
Audio
  • Jak marki walczą z podrabianiem swoich produktów? (Ekspres Jedynki)
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: Pixabay

Produkty premium sprzedawane w dyskontach nie zawsze są takie same, jak te oferowane w drogich sklepach. - Mamy przykłady bardzo różnych marek, które współpracowały z dyskontami na zasadzie "jednego strzału", czyli przygotowywały wcześniej specjalną kolekcję dla dyskontu, która jest po prostu tańsza. Oczywiście są to inne materiały, taka "submarka", która ma parasol marki głównej, jednak to nie jest to samo. Istnieją przykłady sytuacji, w których przygotowywana była kolekcja bestsellerów z danej marki. Wybierane zostają najciekawsze, najlepsze modele, które są specjalnie przygotowywane dla dyskontów - mówi dr Jolanta Tkaczyk z Akademii Leona Koźmińskiego. 

Co na to klienci luksusowych sklepów? Czy czują się zawiedzeni, że rzeczy, które kupują drożej można kupić w znacznie niższych cenach w dyskontach? 

Renata Juszkiewicz, prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji, mówi, że sytuacje, w których kupujemy produkty znacznie taniej mają miejsce na całym świecie. - To nie jest tylko domena dyskontów. Przede wszystkim są końcówki produkcyjne. Producenci mówiąc kolokwialnie „wypychają” towary, żeby nie zalegały w magazynie. Robimy różne inwentaryzacje, w tym czasie, liczymy to co ewentualnie, można by było sprzedać w dobrej cenie, tak, aby pozbyć się danego asortymentu. Trzeba zrobić miejsce na nową kolekcję - dodaje. 

Warto zaznaczyć, że strategia jest ryzykowna dla drogich marek, ponieważ są oni narażeni na utratę prestiżu oraz stratę dotychczasowych klientów. Istnieje możliwość zniechęcenia klientów do danej marki, kiedy widzą dostępność produktu w niższej cenie. Z drugiej strony zwiększa się promocja firmy, można uzyskać nowych klientów, którzy do tej pory nie mieli kontaktu z marką. 

Jaka jest reakcja młodych ludzi na współpracę projektantów z sieciami odzieżowymi? Zapraszamy do wysłuchania całego nagrania. 

***

Tytul audycji: Ekspres Jedynki 

Prowadzi: Karolina Rożej 

Reporter: Aleksandra Tycner 

Goście: dr Jolanta Tkaczyk (Akademia Leona Koźmińskiego), Renata Juszkiewicz (prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji) 

Data emisji: 17.04.2019

Godzina emisji: 16.48 

ans/kh

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Przelewy kartą, telefonem. Jak bezpiecznie wykonywać transakcje płatnicze?

Ostatnia aktualizacja: 15.04.2019 20:51
Społeczeństwo przyzwyczaiło się do wirtualnych portfelów. Płatność kartą zbliżeniową czy telefonem to codzienność. Jest to komfortowe, ale jak zachować bezpieczeństwo wykonując przelewy za pomocą urządzeń elektronicznych?
rozwiń zwiń