Ekspert radzi: warto być dociekliwym klientem

Ostatnia aktualizacja: 03.10.2016 14:49
- Emocje są złym doradcą, a sprzedawcy bazują na emocjach. Np. katalogi biur podróży mają wzbudzać zainteresowanie, a wręcz pożądanie zakupu danej wycieczki, a rzeczywistość na miejscu czasem nie pokrywa się ze zdjęciami z katalogu - uprzedza mecenas Jarosław Chałas.
Audio
  • Prawa konsumenta, o których trzeba pamiętać idąc do biura podróży (Patrz na prawo/Jedynka)
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: pixabay

Ekspert podkreśla, że zależy zwracać uwagę na umowę. - Jest ona podstawowym źródłem praw i obowiązków. Osoby, które są bardzo szczegółowe, dociekliwe, może i są trudnymi klientami dla biur podróży, ale poprzez takie podejście zabezpieczają się przed niemiłymi zaskoczeniami. W umowie z reguły zapisane jest wszystko i tam będziemy znajdowali nasze ewantualne roszczenia - radził mec. Chałas.

Jak odczytywać informacje z katalogu? Jakie szkody obejmuje standardowe ubezpieczenie oferowane przez biura podróży? Co zrobić, gdy hotel nie odpowiada obiecywanym standardom albo gdy zaginie nasz bagaż? O tym w nagraniu audycji.

***

Tytuł audycji: "Patrz na prawo"

Prowadzi: Anna Grabowska

Gość: mec. Jarosław Chałas (prawnik)

Data emisji: 1.10.2016

Godzina emisji: 19.11

ab/pg

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Sprawdzasz wiarygodność biura podróży przed wyjazdem? Polacy robią to coraz częściej

Ostatnia aktualizacja: 16.06.2015 19:51
Coraz większy ruch w biurach podróży. To znak, że wakacje zbliżają się wielkimi krokami. Lista przedwyjazdowych obowiązków jest długa, a jeden z jej najważniejszych punktów to sprawdzenie wiarygodności biura podróży - przypominają eksperci. Wiele osób ma już tego świadomość i coraz częściej weryfikuje jakość touroperatora i jego oferty w różnych źródłach.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Czy warto się dodatkowo ubezpieczać na wakacje?

Ostatnia aktualizacja: 14.06.2016 12:05
Ustawa o usługach turystycznych nakłada na biura podróży obowiązek ubezpieczania klientów, ale czy oferowane jako podstawowe pakiety są wystarczające?
rozwiń zwiń