X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Źle zlecony przelew bankowy. Jak odzyskać pieniądze?

Ostatnia aktualizacja: 15.10.2016 21:00
- W 2011 roku weszła w życie ustawa o usługach płatniczych. Od tego czasu bank ma jedynie obowiązek sprawdzić tzw. unikatowy identyfikator, którym jest rachunek bankowy - wyjaśnia mecenas Krzysztof Woronowicz, jak dodaje banki mają jednak obowiązek pomóc nam w naprawieniu błędu, jeśli wpłaciliśmy środki na złe konto. 
Audio
  • Czy można odzyskać pieniądze, jeśli źle zleciliśmy przelew? (Patrz na prawo/Jedynka)
Jeśli pomyliliśmy się w numerze rachunku podczas przelewu, powinniśmy jak najszybciej skontaktować się z bankiem
Jeśli pomyliliśmy się w numerze rachunku podczas przelewu, powinniśmy jak najszybciej skontaktować się z bankiemFoto: Glow Images/East News

Jak nie dać się oszustom finansowym, którzy wysyłają podrobione faktury, podszywając się np. pod operatorów telefonii komórkowej? Na co koniecznie powinniśmy zwrócić uwagę przed zrobieniem przelewu? Czy mamy szansę sprawdzić, do kogo przelaliśmy przez pomyłkę pieniądze? Kto ma prawo wnioskować o uchylenie tajemnicy bankowej? Jak reagować, jeśli to my otrzymaliśmy nienależny nam przelew? Zapraszamy do wysłuchania nagrania audycji.

***

Tytuł audycji: "Patrz na prawo"

Prowadzi: Anna Grabowska

Gość: mecenas Krzysztof Woronowicz (Kancelaria Drzewiecki, Tomaszek i Wspólnicy)

Data emisji: 15.10.2016

Godzina emisji: 19.12

gs/mp

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Ekspert radzi: warto być dociekliwym klientem

Ostatnia aktualizacja: 03.10.2016 14:49
- Emocje są złym doradcą, a sprzedawcy bazują na emocjach. Np. katalogi biur podróży mają wzbudzać zainteresowanie, a wręcz pożądanie zakupu danej wycieczki, a rzeczywistość na miejscu czasem nie pokrywa się ze zdjęciami z katalogu - uprzedza mecenas Jarosław Chałas.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Szukasz pracy? Co każdy student powinien wiedzieć

Ostatnia aktualizacja: 09.10.2016 12:00
- Czasem umowy zlecenie są zawierane w sytuacjach, w których powinny być zawarte umowy o pracę. Wówczas należy je traktować jako dotyczące stosunku pracy – wyjaśnia radca prawny Bartłomiej Guzowski.
rozwiń zwiń