X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Koncerty a ich późniejsza postprodukcja cz. 1

Ostatnia aktualizacja: 14.11.2019 11:00
- Koncerty live dzielą się na różne sposoby realizacji - mówi w audycji "Mój świat dźwięków" Paweł Steczkowski - instrumentalista, aranżer, kompozytor i producent.
Audio
  • Koncerty a ich późniejsza postprodukcja (Mój świat dźwięków/Jedynka)
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: Shutterstock/Taya Ovod

- Można realizować to na dwa ślady stereo i miks oddawać już całkowicie zrobiony podczas koncertu, przygotowany jednorazowo tak jak idzie na antenę. Jeżeli produkuje się w taki sposób jak nagranie separatywne, wtedy mamy dużo większe pole manewru i możliwości bardziej selektywnego, spokojnego potraktowania tego materiału muzycznego, bo jest możliwość wglądu w każdy ślad - mówi Paweł Steczkowski. - Nie chodzi o to, żeby na siłę coś poprawiać. Bardziej o to, żeby inaczej podejść do wielu rzeczy, których nie da się zrobić w dwie godziny - dodaje.

Na czym polega nagranie separatywne? Zapraszamy do wysłuchania całej audycji. 

***

Tytuł audycji: Mój świat dźwięków w cyklu Wieczór z Jedynką

Prowadzi: Agata Steczkowska

Gość: Paweł Steczkowski (instrumentalista, aranżer, kompozytor i producent)

Data emisji: 13.11.2019

Godzina emisji: 23.05

kh

Zobacz więcej na temat: MUZYKA Agata Steczkowska
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Marcin Wyrostek: lubię improwizować i grać po swojemu

Ostatnia aktualizacja: 31.10.2019 08:11
- Pamiętam mój pierwszy moment z akordeonem. To było spacerowanie w domu między kuchnią a salonem. Tato, który był akordeonistą, pokazał mi kilka guziczków, jak się je naciska i tak chodziłem po korytarzu. To pierwsza sytuacja, którą mam w głowie jako obraz mojego dzieciństwa z akordeonem - mówi w audycji "Mój świat dźwięków" akordeonista, który w 2009 wygrał drugą edycję programu "Mam talent".
rozwiń zwiń