X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Jak zachować umiar przy świątecznym stole?

Ostatnia aktualizacja: 31.03.2018 15:04
Tradycyjne polskie święta to zazwyczaj długie godziny spędzone z rodziną przy suto zastawionym stole. Jak oprzeć się pokusie i nie zjeść za dużo? I czy da się "odchudzić" wielkanocne menu?
Audio
  • Jak zachować umiar przy świątecznym stole? (Pigułka na zdrowie/Jedynka)
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: Shutterstock/CroMary

- Uwielbiam święta wielkanocne pod kątem dietetycznym, bo w końcu pojawiają się warzywa, wspaniale przyswajalne jaja, tłuszcze, które są bardzo dobrym nośnikiem smaku - mówi w audycji "Pigułka na zdrowie" psychodietetyk Monika Kurdej.

Gość Jedynki mówi, że na tzw. czarną listę w pierwszej kolejności wpisałaby alkohol. - Zmienia on biochemię całego organizmu i powoduje wysoki wyrzut insuliny do krwi - tłumaczy rozmówczyni Artura Wolskiego.

Czy ciasta i wszelkie "słodkości"także powinny znaleźć się na "czarnej liście"? Czy powinniśmy ograniczyć liczbę zjedzonych jajek? A co z majonezem? Zapraszamy do wysłuchania całej rozmowy. 

***

Tytuł audycji: Pigułka na zdrowie

Prowadzi: Artur Wolski

Gość: Monika Kurdej (psychodietetyk)

Data emisji: 31.03.2018

Godzina emisji: 13.45

mg/kh

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Dieta cud bez efektu jo-jo wg Moniki Honory

Ostatnia aktualizacja: 24.07.2017 23:24
- Najgorszy w przypadku odchudzania jest moment, gdy przychodzi efekt jo-jo. Jak pokazują badania, tylko co piątej osobie udaje się utrzymać wagę po okresie 6-8 miesięcy po zakończeniu diety - opowiada Monika Honory.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Naucz dziecko zdrowo jeść!

Ostatnia aktualizacja: 22.09.2017 14:14
- Jeśli chcemy nauczyć kolejne pokolenie, jak jeść dobrze, to ważne, by miało ono gdzie się nauczyć tego, co to jest dobry produkt i jak z niego przygotować pyszne jedzenie - mówi w "Czterech porach roku" Grzegorz Łapanowski.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Zdrowy jak ryba? To już nieprawda

Ostatnia aktualizacja: 16.02.2018 12:24
Dietetycy przekonują, że ryby zawierają tyle cennych składników, że należy je jeść co najmniej dwa razy w tygodniu. Z kolei naukowcy ostrzegają, żeby dobrze się zastanowić nad wyborem ryby do jedzenia.
rozwiń zwiń