X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Raport Białoruś

Białoruś: TV pokazała reportaż z Łukaszenką po doniesieniach o udarze

Ostatnia aktualizacja: 31.07.2018 13:20
W białoruskiej telewizji państwowej pojawił się reportaż pokazujący prezydenta Aleksandra Łukaszenkę. Wczoraj niektóre rosyjskie i ukraińskie media informowały, że dostał on udaru mózgu.
Audio
  • Władze Białorusi po plotkacho udarze. Relacja Włodzimierza Paca z Mińska (IAR)
Aleksander Łukaszenka
Aleksander ŁukaszenkaFoto: Shutterstock.com

Informację o chorobie Aleksandra Łukaszenki bardzo szybko zdementowała służba prasowa prezydenta Białorusi. Jednak media zwróciły uwagę, że od soboty nie pojawiał się publicznie i miał ponoć zrezygnować z wizyty w Homlu. Dziś w białoruskiej telewizji pokazane zostało spotkanie prezydenta Łukaszenki z gubernatorem obwodu mińskiego. Prezydent siedział za służbowym biurkiem i omawiał kwestie dotyczące żniw.

Mówił wyraźnie i gestykulował oboma rękoma co może świadczyć, że na zdrowie nie narzeka. Białoruskie media sugerują, że za informacjami o chorobie Aleksandra Łukaszenki może stać rosyjski kanał "Niezygar” którego właścicielem ma być redaktor naczelny państwowej agencji informacyjnej TASS. Jeśli to okaże się prawdą to oznacza, że rosyjskie media znów próbują zdyskredytować białoruskiego przywódcę. 

Zagrożenia dla białoruskiej polityki zostają

Przy okazji historii związanej z publikacją informacji o rzekomym wylewie, która mogła być prawdziwa, a mogła być zwykłym fake newsem, białoruscy eksperci mówią o konkretnych problemach dla białoruskiej polityki.

- Nawet jeśli to 100-procentowa fałszywka, to problem przekazania władzy na Białorusi jest zupełnie realny – napisał na Facebooku publicysta Alaksandr Kłaskouski. - Powiem coś niepopularnego. Z punktu widzenia niepodległości kraju lepiej by było, żeby prezydent teraz nie chorował – dodał.

Komentatorzy zwracają również uwagę na to, że rosyjskie media mają bardzo duże możliwości manipulowania przestrzenią informacyjną, a co za tym idzie także sytuacją polityczną na Białorusi.

IAR/PAP/agkm

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Białoruś: rzeczniczka Łukaszenki dementuje pogłoski o jego udarze

Ostatnia aktualizacja: 31.07.2018 11:50
Sekretarz prasowy szefa białoruskiego państwa Natalia Ejsmant zaprzeczyła spekulacjom, że Aleksander Łukaszenka trafił do szpitala z powodu udaru. Przez parę dni Łukaszenka nie pokazywał się publicznie. Jednak 31 lipca państwowa agencja poinformowała o jego spotkaniu z zarządzającym obwodem mińskim Anatolijem Isaczenką. 
rozwiń zwiń