Requiem Brahmsa. Przyjdź na Płytowy Trybunał Dwójki

Ostatnia aktualizacja: 13.10.2018 15:00
Zapraszamy na nagranie audycji, które odbędzie się w czwartek 18 października w Studiu Polskiego Radia im. W. Szpilmana.
Fragment znaczka pocztowego z wizerunkiem Johannesa Brahmsa
Fragment znaczka pocztowego z wizerunkiem Johannesa BrahmsaFoto: neftali/Shutterstock.com

bach1200.jpg
"Koncerty brandenburskie" w 150. Płytowym Trybunale Dwójki


czwartek, 18.10.2018, godz. 20.00

Johannes Brahms - Niemieckie Requiem op. 45

Nagranie z udziałem Doroty Kozińskiej, Kacpra Miklaszewskiego i Wojciecha Michniewskiego

(emisja w Dwójce: sobota, 3.11.2018, godz. 17.00)

***

toskania1200.jpg
Symfonia "Włoska" Mendelssohna najlepsza w londyńskim wykonaniu

W audycji "Kto słucha nie błądzi, czyli Płytowy Trybunał Dwójki" z zaproponowanych nagrań wyłaniamy to jedno, według nas najlepsze, najdoskonalsze. 

Podczas kolejnych rund eliminujemy poszczególne nagrania i dopiero wtedy odsłaniamy karty... O tym, kto wygrywa, dowiadujemy się na samym końcu audycji.

Na nagrania audycji do Studia Polskiego Radia im. W. Szpilmana zaprasza Jacek Hawryluk.

Rezerwacja wejściówek: trybunal@polskieradio.pl

Zobacz więcej na temat: MUZYKA Johannes Brahms
Czytaj także

Korzystny werdykt dla polskiej orkiestry ws. "Concerti grossi"

Ostatnia aktualizacja: 12.05.2018 19:00
To właśnie utwór Jerzego Fryderyka Haendela był przedmiotem obrad kolejnego "Płytowy Trybunału Dwójki". Spośród różnych wykonanań za najlepsze jury (Dorota Kozińska, Lilianna Stawarz i Piotr Kamiński) uznało tę zaproponowaną przez Arte dei Suonatori, orkiestrą barokową z Polski. 
rozwiń zwiń
Czytaj także

Najlepszy "Cyrulik sewilski" pochodzi z Neapolu

Ostatnia aktualizacja: 28.05.2018 10:00
Sędziowie "Płytowego Trybunału Dwójki” tym razem oceniali wykonania słynnej opery Gioacchina Rossiniego.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Chopin na historycznym instrumencie. Olejniczak najlepszy

Ostatnia aktualizacja: 10.06.2018 10:00
Płytowy Trybunał Dwójki wybrał najlepsze nagranie Koncertu fortepianowego f-moll w interpretacji na fortepianach z epoki Chopina.
rozwiń zwiń