X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Agnes Obel. Szklana muzyka w środku głowy

Ostatnia aktualizacja: 18.11.2016 17:30
Popularna duńska piosenkarka i pianistka, której utwory usłyszeć możemy w wielu reklamach i serialach, opowiadała w Dwójce o swojej nowej płycie "Citizen of Glass".
Audio
  • Agnes Obel. Szklana muzyka przebojowej dziewczyny (Pop-południe/Dwójka)
Agnes Obel
Agnes ObelFoto: lleuger/Wikimedia/CC BY 2.0

– Motywem przewodnim albumu od początku miało być szkło. To właśnie ono doskonale odzwierciedla, w jak dużym stopniu obnażamy się przed światem, a żeby się wypromować, upubliczniamy najbardziej osobiste historie – mówiła Agnes Obel, zwracając uwagę, że koncepcja albumu wymagała też od niej sięgnięcia po nowe rodzaje instrumentów, wśród których najbardziej nietypowym jest kilkudziesięcioletni syntezator o nazwie "trautonium".

Artystka opowiadała o tym, jak w muzyce uzyskuje się efekt kruchości szkła tuż przed jego pęknięciem, tłumaczyła, dlaczego "dobrze jest czasem pobyć po prostu we własnej głowie" i dlaczego w jednej z piosenek na płycie "Citizen of Glass" zaśpiewała męskim głosem.

***

Rozmawiała: Hanna Szczęśniak

Gość: Agnes Obel (piosenkarka, pianistka)

Data emisji: 18.11.2016

Godzina emisji: 16.25

Materiał wyemitowano w audycji "Pop-południe".

mc/mz

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Hypnotic Brass Ensemble. Dęta hipnoza siedmiu braci

Ostatnia aktualizacja: 29.07.2016 20:33
– Wiele osób sądzi, że skoro gramy na instrumentach dętych, to musi to być jazz. Nic bardziej mylnego – mówił Gabriel Hubert z Hypnotic Brass Ensemble.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Erozja kontrolowana według Gaby Kulki

Ostatnia aktualizacja: 25.09.2016 15:19
- W połowie płyty następuje tąpnięcie i utwory zaczynają kruszeć, rozpadać się na mniejsze kawałki, ale w sposób kontrolowany - mówiła o swoim nowym albumie Gaba Kulka.
rozwiń zwiń