X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Piotr Domalewski: chciałem zrobić uczciwy film

Ostatnia aktualizacja: 23.11.2017 19:00
- Miałem poczucie, że to musi być osobista opowieść. Jest tu i wątek dużej rodziny, i prowincji, z której pochodzę. Szykując się do debiutu, chciałem pokazać świat, z którym się utożsamiam – powiedział reżyser filmu "Cicha noc" nagrodzonego Złotymi Lwami na Festiwalu Filmowym w Gdyni.
Audio
  • Rozmowa wokół filmu "Cicha noc" Piotra Domalewskiego (O wszystkim z kulturą/Dwójka)
Fragment plakatu promującego film Cicha noc Piotra Domalewskiego
Fragment plakatu promującego film "Cicha noc" Piotra Domalewskiego Foto: materiały prasowe

Piotr Domalewski1200.jpg
"Cicha noc" i inne filmy "frontem do człowieka"

- Sporo jeżdżę po festiwalach i wiem, że kino współczesne potrafi być wyrachowane. Ja jednak miałem przeświadczenie, że chcę podejść do tego filmu uczciwie, pokazując świat rodziny od środka – dodał reżyser obrazu przedstawiającego losy młodego chłopaka, który na wieść, że jego dziewczyna jest w ciąży - podczas kolacji wigilijnej - oznajmia rodzinie o ich wspólnym wyjeździe za granicę.

- Chciałem tu pokazać typową dla rodziny przestrzeń, w której ludzie nie muszą się nad sobą litować i przechodzą od razu do sedna. Nie ma tu gry wstępnej w postaci zbędnych rozmów, które trzeba prowadzić na co dzień – dodał reżyser.

W nagraniu audycji posłuchamy również o pozycji polskich filmów za granicą, a także o tym, jak wyglądały prace nad scenografią do "Cichej nocy".

***

Tytuł audycji: O wszystkim z kulturą

Prowadzi: Anna Fuksiewicz

Goście: Piotr Domalewski (reżyser), Agnieszka Suchora (aktorka), Magda Sendecka (krytyk filmowy)

Data emisji: 23.11.2017

Godzina emisji: 18.00

mz/jp

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

"Pewnego razu w listopadzie" z dwóch politycznych perspektyw

Ostatnia aktualizacja: 10.11.2017 19:00
- Uważam, że ten film jest za mało publicystyczny - mówił w Dwójce lewicowy krytyk Jakub Majmurek. - To ciekawy obraz zrobiony z perspektywy człowieka wrażliwego, będącego po lewej stronie sporu - oceniał z kolei prawicowy publicysta Piotr Zaremba. W Dwójce dyskutowaliśmy o nowym dziele Andrzej Jakimowskiego.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Arianka Spiegel. Cudowne dziecko dwudziestolecia

Ostatnia aktualizacja: 15.11.2017 12:00
– Józef Lejtes, znany przedwojenny reżyser, nakręcił z nią pięciominutowy film, który dziś nazwalibyśmy "demo tape", z myślą, by wysłać to do Hollywood – mówił o Arianie Spiegel dokumentalista Tomasz Magierski.
rozwiń zwiń