X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

"Futbol w warunkach wolnorynkowej gry połknął wszystko"

Ostatnia aktualizacja: 12.07.2018 14:00
- Piłka nożna, o czym przekonujemy się podczas kolejnych mistrzostw, stała się najważniejszą zabawką niemal całego świata, który wstrzymuje oddech. Wszystkie sprawy idą w cień - mówił w Dwójce Mirosław Żukowski.
Audio
  • Czy sport przegrywa dziś z komercją? (O wszystkim z kulturą/Dwójka)
zdj. ilustracyjne
zdj. ilustracyjneFoto: Shutterstock.com/Alrandir

stadion_1200.jpg
"Pokaż mi, jak kibicujesz a powiem Ci, kim jesteś"

W "O wszystkim z kulturą" dyskutowaliśmy - na kilka dni przed finałem piłkarskich mistrzostw świata w Rosji - o współczesnej komercjalizacji sportu.

- W rozmowach o sporcie objawiają się próby zrozumienia świata, widać w nich nasze nastawienie do polityki, kapitalizmu itd. W latach 90. okazało się, że nasze wyobrażenia mają się nijak do rzeczywistości, bo wolny rynek obnażył fatalny stan polskiej ligi piłkarskiej, jej organizacji. Teraz zaczynamy krytykować nowoczesną piłkę nożną za jej komercjalizację. A przy okazji niejako krytykujemy kapitalizm, wszechwładzę FIFA i UEFA, które rządzą się ponadnarodowymi prawami korporacji - zauważył Rafał Woś.

Czy sport zasługuje na ten wyjątkowy status, jaki zyskał w epoce globalnej telewizji i internetu? Zapraszamy do wysłuchania nagrania audycji.


serwis_663.jpg
Mundialowe emocje w specjalnym serwisie Polskiego Radia

***

Tytuł audycji: O wszystkim z kulturą

Prowadzi: Michał Szułdrzyński

Goście: Mirosław Żukowski (szef działu sportowego "Rzeczpospolitej") i Rafał Woś (publicysta ekonomiczny "Polityki")

Data emisji: 12.07.2018

Godzina emisji: 17.30

mko

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

"W kulturze natychmiastowej satysfakcji nie ma czasu"

Ostatnia aktualizacja: 17.05.2018 19:00
- W społeczeństwie usług on-demand panuje poczucie jednej wielkiej stopklatki. Nie mamy naturalnego porządku dnia i nocy, możemy np. oglądać filmy albo zamawiać jedzenie, o której chcemy, brakuje zewnętrznych ram - mówiła w Dwójce medioznawczyni dr Kamila Tuszyńska.
rozwiń zwiń