X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Tradycja witrażu, czyli piękno w szkle zaklęte

Ostatnia aktualizacja: 22.05.2019 14:00
W audycji odwiedziliśmy pracownię, w której od ponad 40 lat powstają niezwykłe dzieła.
Audio
  • Z wizytą w warszawskiej pracowni witraży (Kwadrans bez muzyki/Dwójka)
zdj. ilustracyjne
zdj. ilustracyjneFoto: pixabay/domena publiczna

W 1975 roku Teresa Maria Reklewska razem ze swoimi uczniami założyła w Warszawie pracownię witrażu. Zespół ten stworzył m.in. okna do gotyckich kościołów św. Małgorzaty w Nowym Sączu, Dominikanów we Wrocławiu, kościoła św. Andrzeja Boboli w Warszawie czy kościoła w Kanda, najstarszej świątyni katolickiej w Tokio.

O tym, jak powstają witraże opowiadali w audycji Tomasz Bieliński, Teresa Tuszko, Paweł Przyrowski i Teresa Maria Reklewska.

***

Tytuł audycji: Kwadrans bez muzyki 

Przygotowała: Monika Kolet

Data emisji: 22.05.2019

Godzina emisji: 15.00

mko/pg

Zobacz więcej na temat: malarstwo KULTURA Monika Kolet
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Jan Kanty Pawluśkiewicz: żel-art wymyśliłem przypadkowo

Ostatnia aktualizacja: 18.05.2019 17:10
- Mój żel-art  to połączenie współczesnej ekstrawagancji z konwulsyjną klasyką. I to wszystko widać w obrazach. Jak na razie ta technologia uprawiania sztuk plastycznych jest młoda. Żel to materiał piśmienniczy raczej niż malarski. Organiczny żel wymyślili Hindusi, przemyślni Japończycy umieścili go w długopisach, a ja z tego korzystam – mówił w Dwójce artysta.
rozwiń zwiń