X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

"New York Times i Los Angeles Times to wciąż najlepiej zaprojektowane gazety"

Ostatnia aktualizacja: 14.05.2013 18:00
- Grafik nie tworzy opakowania dla treści. On bierze udział w procesie komunikacji. Bywa nawet, że dobre "opakowanie" odstrasza... - mówił w Dwójce projektant Kuba Sowiński.
Audio
  • "New York Times i Los Angeles Times to wciąż najlepiej zaprojektowane gazety" (Sezon na Dwójkę / Dwójka)
New York Times i Los Angeles Times to wciąż najlepiej zaprojektowane gazety
Foto: Wydawnictwo Karakter

- Przykładem są chociażby mąka i cukier, w przypadku których najlepszym rozwiązaniem jest szary papier - wyjaśnił. - Super opakowanie sugeruje jakiś mrektingowy trik...

W "Sezonie na Dwójkę" rozmawialiśmy jednak przede wszystkim o roli grafiki na współczesnym rynku pracy, a gośćmi Bartosza Panka byli także doświadczony projektant Marek Knap oraz Agata Szydłowwska, autorka zbioru wywiadów z cenionymi reprezentantam tej branży, p.t. "Miliard rzeczy dookoła".

Wszyscy zgodzili się, że masowe czytelnictwo prasy papierowej odchodzi do lamusa. Dla projektantów niekoniecznie jest to jednak zła wiadomość. - Zaczyna się ciekawy czas dla magazynów i czasopism, artystycznych czy lifestyle'owych - snuła opowieść Agata Szydłowska. - Stają się one obiektami kolekcjonerskimi, przedmiotami, których się nie pozbywamy, lecz cieszymy się ich zawatością, przechowujemy na półce - sugerowała.

A jak wpływa to na ich walory graifczne? - Przyszłość to budowanie dłuższych narracji, prowadzenie rozmowy z czytelnikiem, nie tylko w warstwie tekstowej, lecz także wizualnej - twierdzi Marek Knap.

A jak nasi eksperci oceniają wciąż modne infografiki? Jakie są najnowsze trendy w projektowaniu czasopism i dzienników? Jak tabloidyzacja wpływa na wygląd prasy? Zachęcamy do wysłuchania całego "Sezonu na Dwójkę".

 

mat.prasowe
mat.prasowe


Zobacz więcej na temat: prasa SZTUKA
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Cezarego Bodzianowskiego polowanie na safari

Ostatnia aktualizacja: 07.05.2013 08:00
- Z pomocą swoich prac Bodzianowski próbuje opowiedzieć, jak postrzega siebie samego jako artystę - mówił w Dwójce Jarosław Suchan, kurator łódzkiej wystawy pod hasłem "To miejsce nazywa się Jama".
rozwiń zwiń

Czytaj także

Artysta robi akcję na mieście. Czy ktoś go zauważy?

Ostatnia aktualizacja: 13.05.2013 10:00
Taka prowokacja może mieć naprawdę silny, długotrwały wpływ na ludzi w mieście. Z artystami, którzy organizują niezapowiedziane, często niezarejestrowane na nośniku audio lub wideo akcje miejskie rozmawialiśmy w "Kulturze w wielkim mieście".
rozwiń zwiń