X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Maria Ostrowska: moda etyczna to temat, przed którym nie da się uciec

Ostatnia aktualizacja: 09.01.2019 11:48
- O ile w perspektywie kilku lat dotychczasowy system produkcyjny odzieży może być wciąż opłacalny, o tyle w szerszej perspektywie czasowej ten temat będzie szeroko dyskutowany. Naprawdę coraz częściej widać, że duże marki zaczynają patrzeć na ten problem bardziej świadomie - mówiła w Dwójce Maria Ostrowska, p.o. menedżera programu "Polska design" w Instytucie Adama Mickiewicza.
Audio
  • Maria Ostrowska z Instytutu Adama Mickiewicza o projekcie "Wear Polish" (Poranek Dwójki)

"Wear Polish" to projekt, w który zaangażowani są polscy projektanci działający w duchu poszanowania środowiska naturalnego i etycznej produkcji. - Na pewno taką nadrzędną cechą łączącą tych projektantów jest zainteresowanie nie tylko odbiorcą i ceną produktu czy jego estetyką, ale przede wszystkim sposobem jego wytwarzania. Różni projektanci koncentrują się na różnych obszarach. Jednym z nich jest obszar materiałów i zastanawiania się nad tym, skąd pochodzą, jak powstają, czy mają odpowiednie certyfikaty i tworzenie swoich kolekcji tylko z tych, które odpowiadają pewnym normom i zapewniają nie tylko projektanta, ale też klienta o tym, że to jest produkt, który powstał w sposób nie wykorzystujący np. pracy dzieci - tłumaczyła Maria Ostrowska.

Po raz pierwszy efekty projektu "Wear Polish" zostaną zaprezentowane na jednym z najważniejszych wydarzeń poświęconych projektowaniu etycznemu – Neonyt, zorganizowanym w ramach Berlin Fashion Week (15-18.01). Jacy polscy projektanci pojawią się na targach? O tym m.in. w nagraniu audycji.

***

Tytuł audycji: Paweł Siwek

Gość audycji: Maria Ostrowska (p.o. menedżera programu "Polska design" w Instytucie Adama Mickiewicza)

Data emisji: 9.01.2019

Godzina emisji: 8.30

Materiał został wyemitowany w audycji "Poranek Dwójki".

pg/jp

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Moda. Kres dyktatu supermodelek

Ostatnia aktualizacja: 18.10.2018 10:20
- Prze ostatnie dwadzieścia lat pojęcie piękna i młodości w modzie bardzo się zdegenerowało. Mieliśmy w reklamie i na pokazach defilady szkieletów. To się nareszcie wszystkim znudziło - mówiła w Dwójce Joanna Bojańczyk, dziennikarka i publicystka modowa.
rozwiń zwiń