"Makbet" Giuseppe Verdiego z Fabio Biondim

Ostatnia aktualizacja: 25.02.2019 14:07
Co zrobił z szekspirowską operą Verdiego, a dokładnie z pierwszą florencką wersją z 1847 r., Biondi na płytach Glossy? O tym mówił w Dwójce Wiktor A. Bregy.
Audio
  • Wiktor A. Bregy o operze Verdiego "Makbet" w interpretacji Fabio Bondiego, Aleksander Laskowski o nowej interpretacji "Stabat Mater" Rossiniego, Piotr Kamiński o legendarnych nagraniach Wandy Wiłkomirskiej oraz Piotr Sałajczyk o debiutanckim albumie Wajnberg Trio (Płytomania/Dwójka)
Verdi: Macbeth. Europa Galante, Fabio Biondi. Okładka płyty
Verdi: Macbeth. Europa Galante, Fabio Biondi. Okładka płyty Foto: mat. prom.

W audycji także: Aleksander Laskowski o nowej interpretacji "Stabat Mater" Rossiniego (Howard Arman, Sony Classical), Piotr Kamiński o legendarnych nagraniach Wandy Wiłkomirskiej (Connoisseur Society) oraz pianista Piotr Sałajczyk o debiutanckim albumie Wajnberg Trio (CD Accord).

***

Tytuł audycji: Płytomania

Prowadził: Jacek Hawryluk

Data emisji: 24.02.2019 

Godzina emisji: 17.00

jp/pg

Czytaj także

Gerhaher śpiewa Schumanna

Ostatnia aktualizacja: 27.01.2019 18:14
W audycji opowiemy m.in. o nowej płycie jednego z naszych ulubionych śpiewaków - Christiana Gerhahera.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Sequentia na tropach Boecjusza

Ostatnia aktualizacja: 03.02.2019 15:24
Benjamin Bagby i zespół Sequentia na płycie "Boethius. Songs of Consolation. Metra from 11th-century Canterbury" (Glossa) tropią rzymskiego filozofa i tłumacza Arystotelesa.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Bartoli czy Genaux?

Ostatnia aktualizacja: 11.02.2019 14:05
Vivaldi - świecki czy kościelny? Sacrum czy profanum? Arie z oper czy dostojne motety? A może wszystko na raz? O nowych płytach Cecilii Bartoli (Decca) i Viviki Genaux (Sony) opowiedział Aleksander Laskowski.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Brahms + Brahms

Ostatnia aktualizacja: 18.02.2019 12:22
Nagranie dwóch koncertów fortepianowych Johannesa Brahmsa to dla pianisty prawdziwe wyzwanie. Adam Laloum zarejestrował oba, Nelson Goerner zaś sięgnął wyłącznie po Drugi.
rozwiń zwiń